{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus med Nikon
  • #1   22. mar 2010 Hvornår er det (:?

• #2   22. mar 2010 2 juni :=)

• #3   22. mar 2010 Okay (:

• #4   22. mar 2010 Nikon School Intro i D-SLR er et 2½-times introduktionsseminar for digitale systemkameraer. Vi giver dig information og nyttige tips til, hvordan du kan tage bedre billeder med dit digitale systemkamera. Nikon School Intro er et foredrag.

Med informative tekst- og billedeksempler viser vi, hvordan du anvender kameraets vigtigste funktioner. Vi kigger nærmere på grundlæggende fotografiske termer og giver generelle fototips, så du efter endt kursus kan føle dig sikker, når du fotograferer. På kurset viser vi ligeles hvordan du kan redigere dine billeder med Nikon Software Suite.

Indhold

• Kameraets opbygning, knapper og funktioner.
    • Hvordan indstiller du lukkertid, blænde og ISO for at opnå præcis det billede, du ønsker.
    • Hvordan kameraet måler lyset, og hvordan du får korrekt eksponering under vanskelige lysforhold.
    • Gennemgang af ofte forekommende digitale termer som hvidbalance, farveindstillinger, billedstørrelse og RAW- format.
    • Hvordan du indstiller lukkertid, blænde og ISO-værdi for at opnå præcis det billede, du ønsker.
    • Hvad du bør tænke på ved valg af filformat, billedstørrelse og komprimering.
    • Hvordan dit valg af brændvidde påvirker billedresultatet.
    • Hvilken fokusmetode, der passer bedst under forskellige optagesituationer.
    • Gennemgang af kameraets flashindstillinger.
    • Tips om kameraets digitale motivprogrammer.
    • Demonstration af kamerahåndtering og Nikons flashsystem.
    • Demonstration af Nikons aktuelle softwareprogrammer til overførsel, sortering og redigering af billeder.
    • Spørgsmål til underviseren.

Nikon School Intro medfølger ved køb af nogle digitale systemkameraer hos en autoriseret Nikon-forhandler (1 plads pr. kamera).

Sted: København, Ringsted, Århus, Kolding og Aalborg

Kursets varighed: 2½ time

Pris: Gratis ved køb af D40x, D60, D90, D5000 og D3000 hos en dansk, autoriseret Nikon-forhandler (værdi: 595 kr. inkl. moms). Hvis du har købt dit kamera i udlandet, eller hvis du ønsker at medbringe en ekstra person koster det 595 kr. inkl. moms.

Det er IKKE nødvendigt, at du medbringer dit eget kamera.

Det er en god idé at medbringe papir og kuglepen til noter, da der ikke vil blive uddelt noget skriftligt materiale.

• #5   22. mar 2010 kunne godt være jeg skulle tænke over det tilbud smiley

• #6   23. mar 2010 Ja, det lyder hvertfald spændene smiley

• #7   23. mar 2010 Det gør det, også kunne det være fedt at kunne få alt det ud af ens kamera xD

• #8   23. mar 2010 Jeg har nemlig også købt et kamera så jeg kan faktisk komme gratis med også(: tror i hvertfald jeg vil tænke over det(:

• #9   23. mar 2010 Ja, tror virkelig det er fedt :O)

• #10   25. mar 2010 Jeg var glad for mit kursus (Jeg har også et Nikon). Jeg havde haft mit kamera i ½ år og lært mange af funktionerne i forvejen, ved at spørge mig frem, da jeg kom på mit kursus, men kurset fik sat det hele på plads.

Så det er en god ide, at du prøver dig frem først, og så bruger kurset til at stille spørgsmål om det, du ikke kan finde ud af - og du er jo altid velkommen til at spørge her i gruppen ;o)

(",)

• #11   25. mar 2010 har du et link til det? og er det en hverdagsaften?

Vil nemlig vildt gerne på det kursus, og det bliver ikke holdt i nærheden af hvor jeg bor. Har D60, så har jo en gratis billet (:

• #12   25. mar 2010 http://www2.nikon.se/nordic/school/pages/school_thankYou.asp?SchoolID=10
    tror mest det er hverdage..

Kommentér på:
Kursus med Nikon

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce