{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Lille hånd til at få Nicko stemt ind {{forumTopicSubject}}

Er I ikke søde, at hjælpe med at stemme nicko ind.. han har allerede fået mange afvisepoint, og det kan jeg overhovedet ikke forstå...

Så er I ikke søde og stemme ham ind, og hvis I synes han ikke skal ind, så må i gerne give en lille begrundelse, for det undre mig lidt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille hånd til at få Nicko stemt ind
  • #2   28. mar 2010 jeg har forstået det sådan, at hvis man overholder alle regler så skal der gives "plus"point. Men at hvis det alle er utydelige billeder eller næsten det samm mindst 5 gange, så giver man "minus"... Men i Nicko's tilfælde kan jeg ikke se nogen grund til disse "minus" point...

Nåh men fred være med det... nu er han inde, og jeg elsker bare min pony endnu mere... De er bare misundelige... smiley

• #4   28. mar 2010 Kijofreg... det var overhovedet heller ment sådan... Det var slet ikke en beskyldelse, eller noget i den retning... Selvom jeg ikke har mødt dig rigtig siger min mavefornemmelse mig, at du er en fair og retfærdig person...:-) Så det ville undre mig, hvis der var nogen, specielt fra denne gruppe der ville give os minus point...

Kommentér på:
Lille hånd til at få Nicko stemt ind

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce