{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken skift?(:
  • #1   28. mar 2010 min veninde har lige skiftet dækken på hendes pony og den fryser ikke eller noget den nyder det smiley

• #2   28. mar 2010 jeg vil også gerne vide det min går med 400g vinterdækken og er jagt klippet hvornår kan jeg tage overgans/regndækken på det er på 100g fyld

• #4   28. mar 2010 altså jeg overvejer lidt om jeg skal smide et regndækken på ham (: han går aldrig med dækken, men bag efter ridning hvis han har svedt så får han lige et svedtæppe på smiley men ellers går han ikke med dækken . jeg skal måske ud og kigge på et dækken til ham så han oss lige kan vende sig lidt til det ;D men jeg vil oss gerne vide det som de spurte om ;D

• #5   28. mar 2010 BullerBaller:
    Uha fryser næsten helt på din hest's vejne, især når du siger den er klippen. Vil synes det er passende at din hest får et regndækken (uden fyld) eller et 100g dækken på.

Tanja: ¨
    ja det er nu vi skal skifte dækken. Har skiftet mine ii weekenden.
    ziga er klippet og gar stået med 400 g dækken, hun har fået et 100g på nu.
    Morel er ikke klippet og har stået med 300g tror jeg. Hun har fået et regndækken på, uden fyld.

• #7   29. mar 2010 Det er et stykke tid siden at Pyrus fik sit vinter daækken af,o g han nyder det! Nu går han uden noget dækken... og hvis vejret fortsætter med at være forårsagtigt, så kommer han snart på døgnfold.

Det er jo fjordheste vi har med at gøre.... de er sgu ikke så sarte, og de elsker at være ude så meget som muligt smiley

• #8   29. mar 2010 Elvis smed dækkenet for ca. 2 uger siden xD

• #9   29. mar 2010 Jer der stadig har vinterdækken på jeres heste:
    I skal regne med, at vi har været nede på -15 c
    Og i disse dage har temp. været helt oppe på +16 c!
    Så er det altså meget varmt for hesten at rende rundt med vinterfrakke på.

• #10   29. mar 2010 jeg tjekker min hver gang jeg er der ude om han sveder det gør han ike i nu ved god ikke med om morgen når han har stået inde på stald om natten men vil stærkt overvejer at skifter dækken her inden påske

• #11   29. mar 2010 min har ikke haft dækken på hele vinteren tror jeg ? og han har det fint med tempraturen nu og sådan noget ved ikke om han har haft noget på eller ej ??

• #12   29. mar 2010 Jeg skiftede mit igår.
    Camilla er klippet og har stået med 300 gr. og er nu nede på 100 g.

Kommentér på:
Dækken skift?(:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce