{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Problem :s {{forumTopicSubject}}

Jeg har et kæmpe problem.
Før i læser, så skal i lige vide at jeg bor i lejlighed, så når kaninerne er ude hver for sig, så løber i rundt i stuen.
Problemet/problemerne:
Jeg har han kanin (Tumle) som er et stort problem, da han hele tiden (og det er virkelig hele tiden) prøver at komme op til min hunkanin (Maggie) når han løber løs i stuen. Det er ved at være en plage når han hele tiden hopper op på hendes bur (det er altså et spring på 110cm).. Hver eneste gang han er ude og løbe tager jeg ham ned 20-25 gange i løbet af en time. Det gider jeg bare ikke mere.
Derudover har jeg også et stort irritations problem med Maggie. Hun tisser konstant når hun er ude og løbe i stuen. På dynen, på tæppet, i sofaen, på gulvet. Skider over alt!! Det er altså ved at gå mig på nerverne for når hun har tisset så kommer hun til at hoppe i det og så er det bare i hele stuen!!
Jeg har overvejet at kastrere/sterelisere en af dem, i så fald, hvilken en? Eller skal jeg havde dem begge afsted til en operation?
Håber virkelig i kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem :s
  • #1   28. mar 2010 Jamen hun har har aldrig gjort det så meget før i tiden som hun gør nu.. Og tumle gør det slet ikke

• #2   29. mar 2010 Det kan være hun er kommet i brunst/løbe tid og det opklare hvorfor hun konstant tisser, og hvorfor din han er så intra i hende smiley
    Få hannen kasterreret, som susen også siger smiley

• #3   29. mar 2010 Prøv med en lille kattebakke.
    Hver gang Maggie tisser og skider sætter du hurtigt hende deri. Til sidst bruger hun den måske selv.

Det tar selvfølgelig lang tid hvis den er fuldvoksen men kaniner kan godt gøres stueren.

Held og lykke med dem

• #4   29. mar 2010 mit bud er at hun gør det fordi hun skal afmærke SIT territorium, det er der ikke noget at gøre ved. Jeg tror hun gør det fordi hun er i brunst og så er der nogen der vil sige at de ikke er i brunst så meget. men jeg har altså selv en hun som kun går i brunst når hannerne hilser på hende, ellers er hun det ikke. og hun bliver knald hysterisk.
    En af mine andre hunner går i brunst så snart hun kommer ud i sele og jeg har prikket til hende en gang, så ruller hun sig rundt i græsset og tisser over alt.

jeg ville aldrig selv turde få kastereret eller steriliseret en kanin, da mange af dem dør. min egen dyrlæge neutraliserer ikke kaniner da de ikke kan bedøves nok til ikke at mærke noget, og derfor er der mange af dem der dør, fordi de får en anelse for meget bedøvelse.
    men det er jo et valg man må tage.

Kommentér på:
Problem :s

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce