{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Seneskade ... ENDELIG genoptræning :) {{forumTopicSubject}}

Min hest har stået siden august måned med en seneskade.. for ca. 2½ måned siden blev hun behandlet med PRP medicin på højgård. Og for to uger siden var hun til kontrol og var rentgående. jeg har så fået afvide at jeg i starten af maj kan begynde genoptræning..

Men efter så langt et forløb hvor hun har været lidt på fold og har haft en måneds boksro, så er jeg selvfølgelig lidt nervøs for at gå i gang igen.. i mit genoptræningsprogram står der jeg må påbegynde travintervaller allerede fra første uge af :S meeeen, jeg er ikk helt sikker på om det er det bedste at gøre.. jeg har ikke travlt med at få hende i gang - vil hellere gøre det lidt mere sikkert og stille og roligt..

så vil hører om der er andre der har nogle erfaringer med genoptræning af hest med seneskade..?

skal hun havde bandager på eller profchoice bedre?
kan jeg med fordel starte med at trække hende en halv-hel time om dagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seneskade ... ENDELIG genoptræning :)
  • #1   22. apr 2010 Jeg har også været det igennem. Jeg lavede mit eget program, hvilket var 2 mdr længere end dyrlægen.

• #2   23. apr 2010 Min har også haft nohget der linede vi ved ikke hvad det var, alle vi spurte sagde noget forskelligt. Men da jeg skulle genoptræne min, startede jeg med at skrite 15 min hver dag i en uge. Så begynde jeg at først skrite 15min og så 5min trav og 15 min skridt igen. Det hele tog omkring 6 uger. Du skal så blive ved med at sætte noget på hen af vejen.
    Jeg gav min hest gemacher på!

Kommentér på:
Seneskade ... ENDELIG genoptræning :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce