278 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "HJÆÆLP! :D"
Hjæælp ! :D
Foreslag til hvad man kan lave på en havn af aktiviteter uden man må bruge nogen redskaber , så altså kun det der er ?? :)
Foreslag til hvad man kan lave på en havn af aktiviteter uden man må bruge nogen redskaber , så altså kun det der er ?? :)
Skrevet af: *¤-. SVETTE .-¤* . - 20. jan 2011
HJÆÆLP! :D
Nogle der vil hjælpe mig i mine udfordringer, skriv hvis i gider så stemmer jeg også i jeres hvis i har nogle? (:<3 /Cecilie
Nogle der vil hjælpe mig i mine udfordringer, skriv hvis i gider så stemmer jeg også i jeres hvis i har nogle? (:<3 /Cecilie
Skrevet af: • Cecilie Nielsen • - 21. mar 2010
hjæælp!:D
er der nogle der her nogle hjemmesider hvor jeg kan finde klubstævner eller nogen der ved vornår der kommer nogle?.. håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:)
er der nogle der her nogle hjemmesider hvor jeg kan finde klubstævner eller nogen der ved vornår der kommer nogle?.. håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:)
Skrevet af: TEAM ANJA & PATRIOT < 3 - 12. sep 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 69 Heste: 3 Svar: 43
Jeg syntes det er så snyd når folk tigger stemmer i diverse grupper !!
Det er jo ikke det udfordringer skal bruges til ..
Og syntes det er så træls med alle dem der tigger stemmer !!
Jeg vil med glæde stemme i dine udfordringer.. men jeg vil selv bestemme hvem jeg skal stemme på
aug 2009
Følger: 77 Følgere: 262 Heste: 3 Emner: 84 Svar: 1.321
Men stem fair i min.
aug 2009
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 283
HJÆÆLP! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside