505 visninger
|
Oprettet:
Er det den rigtige pris ? {{forumTopicSubject}}
Hej hg'er
Jeg har nu fået sat min hest tilsalg, det er første gang jeg skal sælge hest, men håber jeg har fået det hele med
Jeg vil gerne høre noget konstruktivt kritik, og hvad i vil mene han skal koste.
http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=399189
Mvh Nina
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
for han er jo en dejlig nok hest, men det er længe siden han har haft nogen resultater, plus han har haft lidt med ryggen og noget hoste værk... plus han er oppe i årene...
hvis du gerne vil af med ham forholdsvis hurtigt tror jeg du enten skal sætte prisen lidt ned, eller give udstyr (sadel især) med i prisen...
for idet du skriver han har haft ondt i ryggen pga sadel, så kan folk måske godt blive skræmt... så er det nok rart at de ved de får en sadel med han har fungeret med
dec 2006
Følger: 89 Følgere: 113 Heste: 5 Svar: 407
Det undre mig :-).
"Det sidste halve år har jeg ikke fået redet ham så meget pga. min skole, men selvom han står stille et bare dage er ham lækker at komme ud og ride på igen."
regner med der skulle stå:
"Det sidste halve år har jeg ikke fået redet ham så meget pga. min skole, men selvom han står stille et par dage er ham lækker at komme ud og ride på igen."
Bare sådan nogle små ting :-).
..men jeg vil sige det sådan, at jeg købte min skovtushest for 22.000 eller også var det 20.000 med alt udstyr, hvor jeg ved han har en fejl, dog var han i en alder af 11 dengang, så jeg synes ikke prisen er ved siden af..
Lav evt. en pris med og en uden udstyr, hvis du alligevel vil sælge udstyret (regner med du vil det bedste for hypsen - og derfor er villig til at aflevere sadlen med den?
Held og lykke med det!!
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 134
dec 2006
Følger: 89 Følgere: 113 Heste: 5 Svar: 407
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 62
Tak for stavekontrollen
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 134
Er det den rigtige pris ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside