{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

er i kempe sog :´( {{forumTopicSubject}}

er der nogle der kender den følse som jeg har nu.
jeg er så ked af det at jeg ikke hved hva jeg skal gøre,
her er en lille historie:
det var den 26 novemper 2009 .
en aften hvor jeg var sammen med min veninde for talde hun mig at hun hade sport stald sharmrock´ejer som hedder Caroline om jeg måtte få halv part på verdens smukkeste pony som hedder Alberte og det måtte jeg, jeg var så glad for som aller andre ride pigers var jo at få sin egen hest men vis man ikke hade plas så var en halv part jo også godt.
næste dag var jeg ude at ride med min veninde på alberte det var super skøndt..
der var ikke kommet sne på det tidspunkt i nu, men en uge efter var der meget sne men også får meget til at ride i øv øv :`( så mig og alberte hålde en lille slapper, jeg hade hende jo i lang tid så der ville komme masser af tid til at ride i, men der gik ca. en månede hvor vi ikke hade været ude at ride fordi at der var får glat.
en dag fik jeg af vide af Caroline at deres hus var soldt (det hade været til slag i lang tid) men de skulkle lige først finde et andet hus så det villle sikert tage et stykke tid..
men så en dag fik jeg af vide at de hade fundet en lille går i fredrica og at de skulle flytte den 1 maj.. serfølgelig var jeg glad på deres vegne men var meget ked af at jeg skulle misdte alberte.
tiden gik og det blev April jeg skulle konfirmeres den 30 April så hade næsten ikke tid til at ride på Alberte men jeg nåde nogle ture sammen med alberte.
jeg prøvede at tænke på at jeg jo stadi hade en helv månede i nu.
en uge før den 1 maj ville jeg ride hver dag og bruge meget af min tid hos Alberte så længe jeg jo nu hade hende. men Alberte er i fol så skulle fløttes en uge før den 1 maj så jeg nåde ikke at få min siste tur på Alberte.
hun blev flyttet samme dag om aften. jeg grad meget denne dag jeg var der nede ind til om aften hvor hun kørte af sted jwg var så ked af det :´( og er det stadi.
nu er de nye ejer flyttet ind i Carolines hus og jeg græder hver eneste gang at jeg cykler forbi huset. smiley
men det beste af det hele var da hun kørte der vrinskede hun og jeg siger selv til mig selv at det vrinst var et farvel til mig. :`(

Jeg glæder mig rigtig meget til at jeg skal på rideleger hos dem så skal jeg se hennde igen med sit lille føl. men desvære skal jeg ikke ride på hende det er der en anden der skal. smiley

så ville lige høre om der er andre der har været i så stor en sog som min vis i har så skriv dem her,jeg ville rigtig gerne høre dem.
(det pehøver ikke at være om heste)

hilsen
//mig der der savner Alberte\\

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er i kempe sog :´(
Kommentér på:
er i kempe sog :´(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce