285 visninger
|
Oprettet:
Typisk, typisk typisk.. sko.. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg skal bare lige af med nogen frustrationer..
Lige siden min hest for godt 3 uger fik nye sko, har han gået med klokker, fordi han er super god til at træde dem af. Så her til aften, efter træning, godt kl 18.00 kommer han ud uden. fordi jeg synes de gnaver en del af hårene af. Nå men, så da han kommer ind, for at få aftensmad, har han fan... trådt den ene af!!
Ihh hvor er det træls. havde bestilt tid hos smed d. 1 fordi jeg regnede med at til den tid, havde han smidt den ene. Men nu skal jeg sgu da ha smed ud før tid, og har sgu ikke de skide penge nu..
ARG!
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 654
Hvad med nogle lammeskindsklokker, vil de ikke hjælpe på at det ikke gnaver så meget ?
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 176 Svar: 850
dec 2007
Men kunne man ikke skifte dem ud med andre slags klokker de dage hvor folden måske er lidt smattet, og lige så snart folden er til det så gi den lammeskindsklokker på igen?
jul 2007
dec 2007
jul 2007
Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.513
jeg ville måske også begynde at give noget biotin i foderet, da det skader hoven meget at tabe sko tit :b
Samtidig tænker jeg om din smed sætter skoene ordentlig på??
jul 2007
Ja vi har før givet biotin i fodret, men det er ikke fordi han har "bløde" hove, eller hvad man nu siger. Men selvfølgelig det kunne være godt at forstærke dem endnu mere..
Ja han har fuldstændigt styr på det arbejde.. og jeg vil ikke udskifte ham. Har prøvet med andre, den ene gik min hest fuldstændigt i panik, og jeg kunne slet ikke kende ham. Så jeg holder mig til ham, hvor jeg og min hest er tryk ved.
Typisk, typisk typisk.. sko..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside