{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Typisk, typisk typisk.. sko.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal bare lige af med nogen frustrationer..
Lige siden min hest for godt 3 uger fik nye sko, har han gået med klokker, fordi han er super god til at træde dem af. Så her til aften, efter træning, godt kl 18.00 kommer han ud uden. fordi jeg synes de gnaver en del af hårene af. Nå men, så da han kommer ind, for at få aftensmad, har han fan... trådt den ene af!!

Ihh hvor er det træls. havde bestilt tid hos smed d. 1 fordi jeg regnede med at til den tid, havde han smidt den ene. Men nu skal jeg sgu da ha smed ud før tid, og har sgu ikke de skide penge nu.. smiley

ARG!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typisk, typisk typisk.. sko..
  • #1   23. maj 2010 Ih hvor træls smiley Nogle heste skal desværre bare gå på fold med klokker for ikke at træde dem af.

Hvad med nogle lammeskindsklokker, vil de ikke hjælpe på at det ikke gnaver så meget ?

• #2   23. maj 2010 Pony smiley !: Jeg ved det faktisk ikke om de ville hjælpe, tænker bare hvis de bliver våde så er det måske ikke så dejlige at have på?

• #3   23. maj 2010 Nej, det er selvfølgelig rigtigt. Men de hjalp meget på en hest som jeg kendte da den fik mærker efter ALLE slags klokker, kun lammeskindsklokker kunne den gå med uden at få gnavemærker. (:

Men kunne man ikke skifte dem ud med andre slags klokker de dage hvor folden måske er lidt smattet, og lige så snart folden er til det så gi den lammeskindsklokker på igen?

• #4   23. maj 2010 Det er selvfølgelig en mulighed.. smiley må se på det, det er nok en god ide..

• #5   23. maj 2010 Det er da i det mindste bedere end at skulle have smed x-antal gange og få hestens hov helt ødelagt (:

• #6   24. maj 2010 Hm, hvilke klokker bruger du nu? (:

jeg ville måske også begynde at give noget biotin i foderet, da det skader hoven meget at tabe sko tit :b

Samtidig tænker jeg om din smed sætter skoene ordentlig på??

• #7   24. maj 2010 Jeg bruger bare sådan nogen neo, aner ikke hvordan de staves... så håber du kan gætte dig til resten.
    Ja vi har før givet biotin i fodret, men det er ikke fordi han har "bløde" hove, eller hvad man nu siger. Men selvfølgelig det kunne være godt at forstærke dem endnu mere..
    Ja han har fuldstændigt styr på det arbejde.. og jeg vil ikke udskifte ham. Har prøvet med andre, den ene gik min hest fuldstændigt i panik, og jeg kunne slet ikke kende ham. Så jeg holder mig til ham, hvor jeg og min hest er tryk ved.

Kommentér på:
Typisk, typisk typisk.. sko..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce