446 visninger
|
Oprettet:
15. jan 2008 Følger: 126 Følgere: 116 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 434
Totalt ked af det... {{forumTopicSubject}}
Gid jeg ønskede jeg var døv..
Idag skulle jeg ud og ride på Nesmil.. Hun var rigtig sød, men pludselig kom min ridelæres datter.. Hun sagde ikke noget i starten, men da jeg standsede, Nesmil, sagde hun: ''At hun ikke tror den vil komme langt'' ''gad vide hvornår dens bagben holder ud til det'' og bla bla bla.. Tænk at kvinden er voksen og sviner min hest til.. Så er der nogle som kan få mig i bedre humor..
Jeg tænker virkelig på at flytte mine heste, da jeg ikke gider det pis mere, med at dømme hesten ned, bare fordi det nu er en traver....
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.745
okt 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 567
"Hvis ikke du bryder dig om min hest eller min ridning, ville jeg foretrække at du bare lod os være. Det er du vel voksen nok til?"
Fornærm hendes samvittighed, og opfør dig som en der er fuldtstændig hævet over hende.
"Hvis ikke du kan lukke andet end lort ud af munden, ville jeg foretrække at du lukkede den"
jan 2008
Følger: 126 Følgere: 116 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 434
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 75
tænk på DV - de er jo blandede med alverdens ting og sager...
travere er fantasktiske heste.
men hvis du ønsker at flytte hestene, så gå til den og find et dejligt sted hvor alle hesteracer bliver behandlet ordenligt...
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 337
Travere er dejlige heste, men de er en gang bedst til at løbe stærkt og de når ikke langt inden for dressur og det kan man ikke lave om på.
De er opdrættet til løb, som DV er opdrættet til dressuren og hver hest er bedst til det den nu en gang er opdrættet til.
Hvis travere var gode dressurheste, så fik man dem ikke smidt i nakken.
Man kalder ikke folk en so fordi man bliver sur, så er du ikke bedre end hende.
Vær du bare glad for din hest og lad andre sige hvad de vil, det betyder jo intet hvad de mener.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg har fulgt dig lidt herinde og synes din hest er rigtig fin, du skal nok komme ud og starte - og vinde - en masse stævner
pøj pøj
sep 2004
Følger: 99 Følgere: 92 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 171
Jeg har været igennem præcis det samme
Og bare rolig, rid hesten og skid på de andre.
har haft min i snart 6 år, og hun går rigtig fint, efter vi har bevist vi kan, siger de intet, men roser os til skyerne
BARE VIS DEM!
Totalt ked af det...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside