Video: cordeo groundwork med isbassen. {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige blevet færdig med min seneste video. Synes i skal kigge forbi
På videoen vil i se mig lave noget groundwork med cordeo på min islænder Ofeig. Vi har for tiden særligt fokus på tölt overgangene, men de har drillet lidt.
På videoen kan i bla se Ofeig tölte i longe, hvilket jeg selv synes er lidt sejt
Hun har kun været cordeohest i et halvt år så det er ret stort at vi allerede kan så meget..
Det har været meget svært i perioder fordi hun er en meget temperamentsfuld og viljestærk hest. Men nu er vi så småt ved at være der
Her er linket: http://www.youtube.com/watch?v=xZkx2xXfQvY
Kommenter endelig. Fortæl mig lige hvad der falder jer ind.Jeg kan godt tåle kritik
Her eller på youtube, det må i selvom
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
Vi har stadig lang vej til hun er færdig uddannet. Hun skal gerne kunne tölte korrekt uden tov, samlet og med mere bæring og til sidst skal hun også lige have holdningen på plads. Når vi når dertil kommer takten af sig selv og så er den der vidst
sep 2007
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 608
Virklig fantastisk træning, i skal nok komme langt!
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
Ang tempo så er det ikke nogen hjælp for hende at gå hurtigere. Jo langsommere tempo, jo mere lytter hun til mig, men tiden skal hun selvfølgelig også lære at øge, men lige nu er det alt for svært for hende.
Det med bevægelserne arbejder jeg på. Jeg ved godt at jeg har lidt problemer med det, det er det samme når jeg er i sadlen. Men det er dælme så svært når man altid træner alene, der er ingen til at rette på én når man er ukoncentreret.. Det skal nok komme
Tak til jer begge to fordi i gad kommentere
okt 2004
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 2 Emner: 225 Svar: 2.447
Video: cordeo groundwork med isbassen.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside