{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Heste massør/terapeut {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen.
Jeg går og pusler lidt med at finde en uddannelse og lige nu er jeg ved at undersøge hvor, hvordan og hvor meget det koster at blive heste massør.
P.t har jeg fundet to skoler nemlig
http://www.mysir.dk/index.htm
(link fjernet)
Der er meget stor forskel på de to skoler. Det ene sted koster det 15000 for at blive certificeret og det andet sted 97000! Altså en stor forskel. Og eftersom jeg desværre ikke har voldsomt mange penge er jeg jo mest fristet af den billigeste. Er der nogen af jer der kender disse skoler?
-eller evt. kender andre skoler der udbyder uddannelser inden for disse områder?
Det kunne også være spændene at høre om der er nogen der har andre uddannelses forslag inden for heste verdenen.

Fortsat god dag til alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste massør/terapeut
  • #1   8. jun 2010 Hesteakademiet har jeg kun hørt positivt om. Den anden kender jeg ikke.
    Men.. hvor finder du de 15000 henne? Og umiddelbart får jeg den anden til "kun" 52000?

• #2   8. jun 2010 Hvis du går ind under samlet oversigt og certificeret hestemassør står der en samlet pris på 97000.

Hos axelson skal man have 3 kurser der koster 4800 stk. og det blir jo sådan rundt regnet 15000 smiley

Kender du nogen der har taget en udd. hos heste akademiet?

• #3   8. jun 2010 Hestemassøren:
    Ja har lige snakket med Gitte tidligere og blev positivt overasket over at prisen ikke var så slem alligevel. For man kan jo altid bygge videre efter grund uddannelsen.
    Hvordan er din oplevelse med heste akademiet og uddannelsen? Og hvordan er det gået bagefter? Er der efterspørgsel efter dig?

• #4   8. jun 2010 Okay. For jeg har fået den forståelse at det godt kan lade sig gøre at leve af det hvis man er engageret og hele tiden sørger for at holde sig up to date, og videre uddanner.
    Har du "kun" taget grund uddannelsen eller har du bygget videre. Og hvor meget arbejder du ved siden af?

Kommentér på:
Heste massør/terapeut

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce