{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Bobbel i navlepircing? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg fik lavet en navle pircirng for næsten 2 år siden, og jeg har egentlig altid døjet med noget gult væske ud af den, men i starten slog jeg bare tanken væk med, at sådan skulle det se ud. Men nu kan jeg vidst ikke rigtig bruge den undskyldning mere. Ham den laver siger det er meget normalt.

Men altså jeg har nærmest en bobbel nede ved den store kugle inde i selve navlen?
Jeg evd ikke hvad jeg skal gøre ved den? s;
Jeg har prøvet en periode hvor jeg rensede den hevr dag i næsten 2 uger, det hjalp i et par dage, så gjorde jeg det bare et par gange i ugen, men nu er bobbelen kommet frem igen, med en masse klistret blod som lugter meget grimt.
Og det kan ikke være fordi jeg har skiftet den. Jeg har kun skiftet til den navlepircing, som man skal skifte til efetr 3-4 uger, og ellers har jeg ikke skiftet den, fordi den har set ud som den gør.
Min læge siger jeg skal pille den ud, men jeg er virkelig glad for den, og den var også rimelig dyr, så syntes det er ret træls, og det er desuden også minsidste pircing, så ville helst hvis jeg kunne undgå at tage den ud?

- Har I nogle gode råd?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bobbel i navlepircing?
Kommentér på:
Bobbel i navlepircing?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce