{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

lidt mere liv i kludene? {{forumTopicSubject}}

jeg mangler lidt forslag til hvordan jeg kan live min meget rolige unghest lidt op. Jeg ville træne ham i stemme kommandoer fra jorden med klikkertræning idag (stå, skridt, trav), men jeg kunne simpelthen ikke få ham til at trave. Alt det andet gik fint, han var en stjerne til at stå stille smiley
Men når han skal tilrides er det jo en fordel at han kan det, og hvis han skal stilles til mønstring SKAL han jo kunne det.
Jeg havde en dressurpisk med ud, men jeg tror aldrig han har været udsat for sådan en før, han reagerede i hvertfald ikke da jeg tappede ham på baglåret med den, og jeg vil ikke slå hårdere end det. Jeg tænkte lidt på måske at binde en plastik pose til enden af pisken næste gang og se om det hjælper... nogen der har oplevet det samme og har andre forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt mere liv i kludene?
  • #1   13. jun 2010 har haft lidt af det samme med chico, da jeg gerne ville kunne give ham muligheden for at galloppere uden rytter, (jeg var klar og han også, men vi var ikke klar når vi var sammen) men under kontrolerede forhold, så jeg startede med at longere ham, og det gik af helved til, men blev ved, nu ved han at når longe pisken smælder betyder det højer tempo, og longere uden line nu, og på hele banen, han er en super dejlig hest, jeg blewv bare ved, og nu hvis man sniger sig ind på ham (men at han stadig godt ved at man er der, ) så hopper han rundt af glæde, og nej han ved godt hvornår der er leg og hvornår man skal arbejde, så hvis du har en ride bane som kan lukkes af, så opmundre ham til at løbe, fang hans opmerkomhed, med fx en pose der skal jagtes rund eller lign

Kommentér på:
lidt mere liv i kludene?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce