{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideklubber omkring Aalborg ? :)
  • #1   15. jul 2010 der er 2 afdelinger af SAO (sportsrideklubben Aalborg)

hoved afdelingen ligger i Dall en smule uden for AAlborg. stedet hedder Finstrupgård. meget stort sted og meget upersonligt,synes jeg personligt, men er man til sådanne forhold er den fin. mange opstaldere, megen mulighed for fold, og godde ride muligheder. meget proffessionelt orienteret, da der er mange stævne ryttere, og har oplevet en smule snobbet holdning til hobby ryttere. er dog et stykke tid siden, så ved ikke om denne stemning stadig er gældende.

den anden afdeling hedder SAO Annebergvej. ligge midt i Aalborg by, ikke langt fra Stadion og med væddeløbsbanen som nabo:)
    her er forholdene nogen andre. det er en lille stald hvor alle snakker med absolut alle. og der er et supergodt sammenhold. der er en god udendørs dressur bane, og en fin spring bane. ridehus som bliver brugt når vejret ikke er til andet. der er jordfolde, da den mule græs der kommer op hurtigt bliver spist smiley

jeg har selv hest opstaldet på Annebergvej og kunne ikke forestille mig andre steder at have hende stående.

desuden er priserne på Finstrup dyrer end på Annebergvej.

du kan læse om begge steder og priser på www.sao.dk

• #2   15. jul 2010 okay kan man godt få elev undervisning på elev heste på annebjergvej? smiley

• #3   15. jul 2010 Har redet en del militarystævner på Finstrupgård, det er et utroligt lækkert sted med masser af muligheder smiley ved ikke hvordan deres terrænbane ser ud længere, da det er nogle år siden de har holdt militarystævne deroppe, men tror da alt andet er velholdt smiley

Var i Fristrup og træne på deres terrænbane i går, og der er folk bare super flinke oppe, og stedet er faktisk også rigtig fint smiley

• #4   15. jul 2010 ja det kan man sagtens. du kan kigge mit album med elevhestene, som jeg delvist står for om søndagen. dog er nogen af dem ved at blive skiftet ud, pga af alder og sådan. men de er alle søde smiley

hvis du gerne vil havde undervisning skal du ringe til Inger. det er hende der styrer det. men ved at vi faktisk mangler ryttere i elevskolen, så er sikker på at du godt kan få en plads smiley

Ingers tlf nr : 40 31 64 26

• #5   15. jul 2010 Tusinde tusinde tak Lena L smiley

• #6   15. jul 2010 vekbekomme. du kan bare skrive hvis du får flere spørgsmål smiley

• #7   15. jul 2010 Har lige et får man noget ud af ridningen der nede altså lære man noget? smiley

• #8   15. jul 2010 ja det gør man bestemt, vi har nogle rigtig dygtige undervisere der tager udgangspunkt i hvad rytteren kan, og så bliver man sat sammen på hold med nogen som man er på niveau med.

altså, begynder, let øvede, øvede og meget øvede. så man ikke føler at man ikke kan følge med, men at man føler at man hele tiden lærer noget og udvikler sin ridning.

• #9   15. jul 2010 okay ved du hvad det koster? smiley

• #10   15. jul 2010 for elev undervisning koster det 365 kr om måneden for en time om ugen. hvis man rider flere gange om ugen får man rabat.

kig evt dette link med priser

(link fjernet)

• #11   15. jul 2010 Tak for aLT det kan være der kommer nogen flere spørgesmål på et tidspunkt smiley

• #12   15. jul 2010 så skriver du bare en PB smiley er da glad for at jeg kunne hjælpe smiley

• #13   18. jul 2010 Vil lige sige at jeg bestemt ikke synes at Finstrupgaard er snobbet eller reserveret. smiley Jeg havde et godt indtryk af folkene der, da jeg var på besøg hos min veninde der dengang havde sin pony stående der. Søde, rare mennesker. Opstalderne hjælper hinanden med at trække heste ud og ind, og jeg følte et solidt sammenhold. smiley

Kommentér på:
Rideklubber omkring Aalborg ? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce