{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

HA-VIGTIGT / PÅMINDELSER. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige påminde jer om at vi <b>ikke</b> må oprette emner som:

- "Hvad er h*n værd?"
- "LÆS LÆS LÆS LÆS!"
og off topic emner, som ikke tilhører i gruppen.

Såsom at spørge om noget ang. sin meget meget ældre hest(en voksen hest, som IKKE er plag eller føl) er ikke "lovligt" at oprette emner om her i gruppen, hvis jeg lige husker rigtigt her. Ellers må ADMIN meget gerne rette på mig.


Grunden til at man ikke må oprette LÆS LÆS LÆS emner er fordi den <b>ikke</b> fortæller hvad emnet indholder.

Og hvad hesten er værd emner må man hellere <b>ikke</b> oprette, da det er mod HG's regler, od en HA har allerede postet det i forum før.

Håber i alle sammen vil komme til at acceptere dette og holder jer udenom disse emner, da jeg heldigvis kun skal komme med en påmindelse's indlæg meget meget sjælden.

Hvis i ser emner som disse må i gerne skrive en mail til mig, så kigger jeg på det.

Forsat god sommerferie alle sammen, og hyg jer med jeres heste! smiley


Mvh Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA-VIGTIGT / PÅMINDELSER.
  • #1   16. jul 2010 Hej Camilla.
    Det var fornuftigt med en lille "reminder" smiley
    Ja, heldigvis er gruppen ret god til at overholde reglerne, og det skal I have stor tak for ! Det er trods alt en ret stor gruppe efterhånden..

    Hvis der har været off-topic emner, har jeg dog ladet dem stå, hvis jeg kan se, at der er stor respons/interesse for det pågældende emne..

    God sommer til Jer alle smiley

    Mvh Camilla, Gruppeadmin.


Kommentér på:
HA-VIGTIGT / PÅMINDELSER.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce