{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

angående opstaldning,privat/ rideskole {{forumTopicSubject}}

ja jeg står i lidt af et dilema, lige pt. stå markus ved mine underviser på sommer græs, men hun har selv rigtig mange heste så der går nok ikke andet end en måned før der ikke er så meget mere. så skal jeg ha funndt et sted han kan være

i vinters lejde min underviser en stald af en anden der havde to heste, der er 14 bokse i alt hvor hende så har de to, der er lille ridehus tror 17*40, ridebane, en rigtig stor fold og 4 mindre, og der er også spring på stedet, boskene er delt op i to stalde en lille og en stor, skoven ligger 200 meter fra stalden det kostede 1850 kr. sidst vinter ved ikke hvad det kommer til at koste, stedt ligger 12,6 km fra hvor jeg bor

men min underviser ved ikke om hun vil leje det igen, da hun har heste andre steder. så ved ikke om jeg kan komme der ud igen men ville da høre hende ad der har det

men der er måske også mulighed for at komme til at så på rideskolen som ligge 8 km. fra mig

der er to ride haler en lille på 20*40 og rigtig stor ved ikke lig målene på den men støre end 20*60, dressurbane, springbane, skoven ligger nok en lille km. væk der fra, ved ikke hvordan foldene er.
ved ikke lige prisen for det, men sidst jeg høre var det omkring det samme som det andet sted

hvad vil i vælge ?

pr. ved ikke hvor mange der ville komme til at stå det første sted, så ved ikke om markus kommer til at gå alene på fold der eller om er er mulighed for at han kan gå med hendes hopper som han har gået sammen med før.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
angående opstaldning,privat/ rideskole

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce