{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  D-ringsbid
  • #1   6. aug 2010 mit HS bid til beauty tror jeg også er et D-bid og det er ikke særlig skarpt det kalder man et muffebid smiley det er det her - (link fjernet)

• #2   6. aug 2010 det er netop til heste med følsom mund så det er ikke særlig skarpt smiley

• #3   7. aug 2010 Så blev jeg det klogere, og havde så ikke ret denne gang :O). Godt jeg ikke væddede med hende ;o)

• #4   7. aug 2010 D-ringsbiddet støtter mere på hestens mund på siderne når man "hiver" i tøjlen, fordi det er fladt, modsat almindelige bid hvor presset centrerets til ringens midte, altså der hvor der er kontakt med biddet.
    - Er det forståeligt??? -

Det kan være et udemærket bid til yngre/uskolede heste, og generelt ikke et skarpt bid.

• #5   7. aug 2010 ok. Jo jeg forstod godt det du skrev. Ville det også være godt til en hest der til tider ikke altid reagere på bidet, f.eks. på skovtur hvor han sommetider ikke er lige nem at stoppe?

• #6   7. aug 2010 Hmm det bliver nok ikke nemmere at stoppe ham. Det skal i arbejde med på en anden måde end via et bid. Kort sagt tilbage til grundridningen på banen.
    Men det vil være sværere for dig at trække biddet igennem munden på ham, som almindelige bid ellers kan.

• #7   8. aug 2010 Er godt klar over at vi skal træne, det er heldigvis blevet bedre, ved at træne overgange i skoven. Har endnu ikke haft den store mulighed gor at træne på bane, men da han ikke reelt stikker af med mig, Men mest af alt bliver meget ivrig, kan han være en meget stærk hest at ride, men ja jeg må på bane og træne med ham, når jeg kan komme afsted. Der vil jeg nok få mest ud af det.

Men tak for svar.

• #8   8. aug 2010 Ja eller måske få undervisning i skoven, hvis du har mulighed for det. Det kan give meget mere end man tror.

Måske du også kan træne på en fold eller noget... Det behøver jo ikke være en fin bane, for at virke smiley

• #9   8. aug 2010 Har også tænkt på at træne på folden. han står bare rigtig dårlig fast på jord. især hvis det har regnet lidt. Men Han skal også i gang i longen, for han har ikke for meget balance.
    Jeg købte ham i januar, og der havde han stået stille i næsten et år. Og da jeg var gravid da jeg købte ham (fødte i april) Har det mest været skovture vi har redet, men nu begynder der så småt at være tid til mere, så han skal genoptrænes. Og så snart min mand er færdig med at høste, og kan passe børn igen, skal jeg også til undervisning igen. Men det går langsomt fremad. Om ikke andet er han så småt ved at være i form.

• #10   8. aug 2010 jamen så har du jo også haft rigeligt at se til. Det skal nok komme, man kan jo ikke gøre det hurtigere end omgivelserne tillader.
    God fornøjelse.

Kommentér på:
D-ringsbid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce