Nu dør,jeg, eller mere i morgen {{forumTopicSubject}}
hele det sidste skole år, har jeg gået og ventet på at jeg skulle starte på min drømme uddannelse, og tiden har været lang.
men nu er det altså i morgen, og jeg har slet ikke klar, nu det altså bare fortæt på.
og det støreste problem for mig er nok, jeg aner ikke hvilket tøj jeg skal have på !!(typisk pige problem)
altså jeg vil ikke ligne lort -_- men heller ikke have noget tøj på som jeg ikke føler mig tilpas i.
jeg har allermest lyst til at møde op i arbejdsbukser, min dejlige Ramstein hætte trøje. (men fuck hvad vis jeg den eneste, der tager arbejdsbukser på, på førstedagen?)
jeg ved jeg skal møde 08:10 i kantinenn.
og at jeg er den eneste pige i "klassen"
Jeg ved godt jeg er lidt pyldret og jeg bare brokker mig. men de sidste 3 steder jeg har været starten har jeg ingen kendt og været totalt til grin fra dag 1. og det lykkeds mig at få alle til at hade mig på under en uge.
Tude indlæg her fra.
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.059
Hvis det er håndværker, vil jeg bare se det som et kæmpe plus at du starter I arbejdsbukser, bare tænk således at du intet har at tabe?
Hvis du er nervøs for hvad de andre vil sige om dig, så glem alt om det, hvis de ikke bryder sig om dig i arbejdsbukser så kommer de sku nok heller aldrig til det alligevel :).
For pokker, det vigtigste er bare at du er helt dig selv, både i tøj, hår og ja, alt !
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
men det bliver nok arbejdsbukser xD
okt 2007
Følger: 90 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 446 Svar: 837
maj 2008
Følger: 105 Følgere: 101 Heste: 1 Emner: 219 Svar: 774
Det kan være drengene bliver ekstra søde mod dig hvis du er den eneste pige (:
Nu dør,jeg, eller mere i morgen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside