klikker ;D ´´et bette problem;/ {{forumTopicSubject}}
jeps xD nu har jeg fundet et sted hvor jeg kunne købe en klikker og en rebgrime ;o) så er det bare at komme igang ;D
fik inspiration til klikker træning først gennem en artikel i junior for maange år siden ;d og så fandt jeg hjemmesiden www.klikhesten.dk som gav et ekstra skub til at komme igang med træningen ;P
jeg har bare ét lille problem, den lille ridehal som jeg ellers plejer at lege og træne hms er optaget pga. holdundervisning og den store ridehal er stortset altid i brug af beridere og beriderelver der enten rider el. underviser så det eneste jeg har tilbage nu er at træne udendørs hvilket jeg har prøvet én gang, og det gik ikke ret godt for det eneste sted der lige er mulighed for at komme til er på et græsarial og min pony som er temlig madglad stopper bare op og æder i stedet for ;o) hvordan vænner jeg hende fra det eller hvad kan jeg evt. gøre ?
apr 2008
Følger: 589 Følgere: 707 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.955
jul 2005
Følger: 34 Følgere: 97 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.140
jan 2009
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 222
og tak for rådende alle ;D vil prøve ;D
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 431
Du kan måske også prøve at lære den ikke at spise? Jeg har ikke selv gjort det med min, men du kan måske trække dens hoved op og sige "nej" når den prøver at græsse, og når den så tager hovedet op klikker du og giver den en godbid.
Klikkertræning er sjovt
jan 2009
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 222
klikker ;D ´´et bette problem;/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside