{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

kritik søges til stil om bedste ven :) {{forumTopicSubject}}

Skal skrive dansk stil om min bedste ven (min hest) Vil gerne have en masse kritik til hvad jeg kan gøre bedre smiley

Jeg SKAL derud, jeg må derud, jeg får abstinenser hvis jeg ikke lugter lugten, mærker spændingen, får kicket, fører hånden henover ryggen og ser på mit kæreste eje. Ja jeg snakker om en hest.

Hesten eller rettere sagt min højt elskede hest Abel som faktisk også er min bedste ven. Han er den i verden der betyder allermest for mig, det lyder nok mærkeligt jeg sætter ham højere end min familie, men det gør jeg altså for jeg har et helt specielt bånd til min unge ven på bare 6 år. Han har set mig græde flere gange end jeg husker mine forældre har gjort, dette store dyr har set alle sider af mig. Jeg tror jeg er blevet afhængig af dette kæmpemæssige dyr på omkring 400 kg, jeg kan ikke holde mig væk mere.

Når jeg rider en flot sommer aften ude på en mark hvor der kun er mig og min bedste ven, min partner og min trofaste følgesvend. Når jeg flyver af sted i hurtig galop, mærker suset i maven, mærker spændingen for hvad der måske sker om lidt, når jeg mærker mit lange mørke hår blæse med vinden, så føler jeg mig fri. Jeg føler jeg har hele livet foran mig, at det hele er vores. Jeg glemmer alle de dårlige ting der nogle gange fylder i mit hoved, rideture som den her kan få mig til at græde af glæde. Min bedste ven får mig til at glemme alt andet end os 2 sammen.

Dagene der ser triste og grå ud, dagene der er gode, dagene med regn ja også de bedste dage i mit liv, dem oplever jeg med min ven. Når jeg er trist eller glad, er han der altid. Jeg er ét hundrede procent sikker på han kan mærke hvordan jeg har det, og om det er en fantastisk dag eller end mindre god dag for mit vedkomme, HAN mærker det ligeså snart jeg kalder på ham og han kommer løbene glad og viser mig sin kæmpe livsglæde.
Vi har efterhånden oplevet meget sammen, vi har oplevet at stå med guldpokalen og havde vundet det hele, vi har oplevet nederlagene sammen, og selv til min konfirmation stod min bedste ven der. Han er den eneste jeg helt sikkert kan sige, stoler 100 % på mig, for det ved jeg dette kæmpe dyr gør. Jeg ved lige hvor jeg har ham og han ved lige hvor han har mig, ellers ville han ikke have stolet på mig som han gør.

Jeg siger og tænker meget tit: ”At være på toppen, handler ikke om at være den største & bedste - men om et Team & godt arbejde mellem hest og rytter - det handler om at sætte sine egne mål & fuldføre det, og ikke mindst arbejde videre på det - selvom man er nummer 1. kan der altid være forbedringer. Hvilken sejr er fortjent uden egen træning og indsats, og teamwork ”?
Jeg mener at dette citat er fortæller rigtig meget om min bedste ven og jeg, vi har et teamwork et helt specielt bånd, vi gør altid vores bedste når vi er sammen, er et fantastisk team.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
kritik søges til stil om bedste ven :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce