{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

video !!! {{forumTopicSubject}}

Da jeg endelig har fået lavet en video af min islænder og jeg, vil jeg gerne bede om kritik og ros så jeg kan forbedre mig.
Merkur er 6 år og har derfor stadig langt igen, men det går fremad og der er ved at være stabilitet over det.

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=214144
(videoen er i god kvalitet og jeg viser skridt, trav, galop og tölt og så nogle øvelser).

Det kan også være forummet for andre klip også - jeg mener personligt at man ikke bliver bedre uden at lytte til andres viden og erfaringer - så fyr løs og lær fra jer eller smid selv et link op ligesom jeg og bliv belært ;)¨

Enjoy! På forhånd tusinde tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  video !!!
  • #1   24. aug 2010 Fin video, og rigtig pæn islænder med udstråling. Er pioetten *staves* ikke det samme som en bagpartsvening?

• #2   24. aug 2010 Marlene L: tusinde tak. Princippet med øvelsen er den samme; rotering omkring bagparten, til forskel er pirouetten mere samlet og så forgår den "samme" sted mens bagpartsvendningen ikk forlanges udført på samme sted.

Dorthea's støvregn: Hehe smiley Tölten arbejder jeg meget på fortiden, jeg har altid været meget forsigtig med at det ikke blev tøjlen jeg brugte nu når han var ung.. så lige pt knokler vi med mere samling, mere bagpart smiley Men vi knokler videre og så vil jeg lægge en ny video ind, så man kan se fremskridtet!

Den er også ekstrem lækker at ride med lammeskindssadlen!

Kommentér på:
video !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce