{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

bidløs/sadel! {{forumTopicSubject}}

heej alle sammen, jeg kunne vildt godt tænke mig en bumløs sadel og et nyt hovedtøj, her er et par spørgsmål om hovedtøjet smiley
kan i anbefale et godt hovedtøj til pony, self uden bid!
farven er lige meget!,
jeg har kigget lidt på en ridekapsun, er det noget i kan anbefale?.
er der evt noget jeg skal vide om det hovedtøj?
så er der sadlen.
jeg kunne godt tænke mig en bomløs sadel til min pony, kan i anbefale en og så er der noget med man skal have et bestemt sadel underlag, er det rigtigt, hvis ja kan i evt, give et link? og er der andet jeg skal vide?

tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bidløs/sadel!
  • #1   4. sep 2010 Trensen: Jeg synes helt klart at en kapsun er et super godt bud - egner sig sikkert bedst til klassisk dressur, men giver super gode signaler. Ellers kan jeg varmt anbefale en sidepull - den er i hvert fald aldrig slået fejl hér. Den giver nogle super signaler og kan bruges til alt. (Se evt www.jo-po.dk , de har nogle billige modeller som er i rigtig god kvalitet også ;))

Sadlen: Der findes jo mange forskellige modellr - både kombinerede og dressursadler samt western. Du kan læse om de forskellige salder og finde ud af hvilken du selv synes passer til dig og din hests behov her: (link fjernet) selv har jeg denne sadel: (link fjernet) og er super glad for den. Må dog indrømme at den ikke giver et specialt godt sæde i dressuren, men det er nok forskellige fra rytter til rytter - jeg synes bare den 'trækker en bagud' så man kommer for langt tilbage ifht hestens tyngdepunkt. Men sadlen er god og ligger super på de heste jeg har prøvet den på smiley
    Jeg har et underlag ligende dette: (link fjernet) blot firkantet, men samme mærke.

Håber det hjalp en smule - jeg ved ikke om man skal tage "specialle hensyn" når det er en unghest - de har jo ikke sat muskler osv endnu, men man kan jo skrive en mail smiley
    Se evt www.optimalsaddel.dk , de skulle være super gode.

Mvh F&F

• #2   4. sep 2010 Ridekapsunen synes jeg er lidt mystisk. Trækket sidder mærkeligt i den, når det nu sidder oven på næsen. Sidepull er også noget mærkeligt noget, jeg hører mange der har problemer med at den sætter sig fast, og så virker forstærkningen jo altså ikke, og det kan gå grueligt galt.. En almindelig bidløs er da sikkert glimrende, men så synes jeg egentligt ligeså godt at du kan sætte et par tøjler i din grime, hvis det er det du synes er sjovt smiley Et alternativ er hackamoren, men den ligger selvfølgelig lidt i en kategori for sig selv smiley

Kommentér på:
bidløs/sadel!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce