297 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bage"
bage
heii hg'er jeg vil gerne bage en kage eller muffins men jeg kan slet ikke finde på noget. det skal ikke være for svært... så hvis i har nogle ideer i må gerne linke til en opskrift hvis den er specie...
heii hg'er jeg vil gerne bage en kage eller muffins men jeg kan slet ikke finde på noget. det skal ikke være for svært... så hvis i har nogle ideer i må gerne linke til en opskrift hvis den er specie...
Skrevet af: Mie Sejersen - 24. feb 2013
opskrift?? bage
hej er der nogle der har en god ide til hva jeg lige ku smide sammen,,.... har : 2pk gær mel sukker og mælk desværre ingen æg... så er lidt lost..
hej er der nogle der har en god ide til hva jeg lige ku smide sammen,,.... har : 2pk gær mel sukker og mælk desværre ingen æg... så er lidt lost..
Skrevet af: Wedes palomino. - 24. maj 2011
Bage-opskrifter
Har fået en frygtelig trang til at bage. Er der ikke nogen der ligger inde med en nem og hurtig opskrift på nogle lækre brød eller lignende?
Har fået en frygtelig trang til at bage. Er der ikke nogen der ligger inde med en nem og hurtig opskrift på nogle lækre brød eller lignende?
Skrevet af: Tine-Pingvin M - 24. maj 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 118 Svar: 1.531
Bage
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside