{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.082 visninger | Oprettet:

Kan vi få en sponsor? {{forumTopicSubject}}

Hej og godaften.

Jeg har tænkt på, om min hest og jeg kan få en sponsor?
Jeg har fået afvide at man skal ride på højt plan for at nogle gider at sponsorere én, men jeg har lige læst et indlæg hvor der stod, at man ikke behøver at være prof. eller ride på højt plan for at blive sponsoreret, så længe man har talent og bliver lagt mærke til.

Så, tror i min hest og mig ville kunne få en sponsor?
Jeg er 14år, og har redet siden jeg var 4. De første 6-7år har jeg fået forkert undervisning, så jeg har måttet lære ALT om - men jeg har viljen til at nå langt, og mit mål er at komme op og ride landstævner.
Jeg fik min hest d. 6/8, min nye juniorhest. Han er en Dansk Varmblod på 10år efter Chrevi's Cavallo, med gangarter over middel, en rigtig god udstråling og kap. til middelsvær.
D. 31 okt. skal vi starte vores første stævne - en LA1, og derefter arbejder vi os derop ad.
Vi vil tage ud og starte min. 1 gang om måneden når vi har lært hinanden ordentligt at kende.

Hvad tror i? Og er der forskel på om Super Brugsen eller en stor rideudstyrs forretning vil sponsorere en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan vi få en sponsor?
  • #1   11. sep 2010 Tror ikke brugskæder osv. vil sponsorere ryttere. Det skal væ være forretninger der får noget ud af at have navnet stående på underlaget.
    De fleste der ikke er mere eller mindre proffesionelle (eller rider på landsplan og opefter) bliver som oftest sponsoreret af deres forældres venners firma eller lign.


  • #2   11. sep 2010 det kommer meget an på hvad du forventer af en sponsor??

    vil du have sponsoren betaler dine starter til stævner???

    vil du have sponsoreret noget udstyr??

    der er ikke andet for end at du skal rundt og spørge folk... for eks. en rideudstyre forretning, om de for eks. vil sponsorere et underlag med deres logo på gratis...

    ps. chrevi heste er nogle SKØNNE heste.. har redet på stutteri chrevi et par år smiley nåede desværre aldrig at møde cavallo, men har hørt mange historier om ham, og redet en del cavallo afkom... skønne skønne heste


  • #3   11. sep 2010 Har bare før hørt om ekvipager der blev sponsoreret af fx. en bank eller lign.


  • #4   11. sep 2010 Mathilde
    - Vi starter ud på klubplan, indtil jeg har fået min licens.

    Sandie
    - Jeg forventer nok udstyr som "betaling" for at bære deres navn.
    Når vi kommer ordentligt igang vil vi nok starte 1-2 stævner pr. måned, og i løbt af næste år når vi skal til at starte c-stævner, så vil det blive ved meget større stævner jo.

    Ej hvor sjovt :o) det tror jeg på de er! Lano er ihvertfald helt igennem uimodståelig smiley Og så ser han heller ikke værst ud - han kan ihvertfald godt flytte benene ;o)
    hmmm, var de heste du red lidt vågne i det? det er Lano nemlig en hel del :o)


  • #5   11. sep 2010 tjah de er i hvertfald dressur heste smiley de er søde og nemme at skole og uddanne, men en dressur hest skal have den der ekstra "gnist", for at kunne komme op og spadsere smiley man skal bare lære at styre det

    du kan læse om cavallo og hans sind osv på www.chrevi.dk der har vivian skrevet hans "livs historie", der står hans sind også beskrevet smiley og tror ikke lanos sind kommer fra fremmede hi hi


  • #6   11. sep 2010 det må man sige de er ;o) han er vågen, og meget sensitiv, men tror bare jeg skal lære at vende det til noget jeg kan drage nytte af...
    på banen er han jo en drøm - han er arbejdsglad og tager rigtig pænt imod nye ting, det at han så tænder op af og til er jo bare noget jeg skal udnytte hehe :o) i naturen er han lidt en kylling, men man kan jo ikke få det hele ;o)

    det vil jeg da lige læse! hehe, det ville da være fedt hvis han er meget som hans far var, så er det jo en helt enestående dressurhyps jeg har fået mig ;o)


  • #7   11. sep 2010 Altså da jeg fik Wald Staff, var han helt rå og gik ikke stævner, men alligevel sponsoerede Jysk Trailercenter mig, og i dag sponsorer min massør, mine foældres firma og et murer/tømrer firma mig.. Man behøver bestemt ikke ride på højt plan..

    Men det kommer an på hvad man vil have.. Jeg får jakker, reklamer, dækkener osv. Ikke noget helt vildt..


  • #8   11. sep 2010 har fået et par sponsorater bla. af St.Hippolyt men det er meget svært

  • #9   12. sep 2010 Simone
    - Okay! smiley

    Sille
    - Okay.. smiley


Kommentér på:
Kan vi få en sponsor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce