{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Er virkelig skuffet, vred/sur og ked!! {{forumTopicSubject}}

Ja har været til vigsø-træf her i weekenden, der var jo så diskotek lørdag aften hvor jeg så sad sammen med en veninde og snakkede, min kæreste sad bag mig, havde om miig og ved min ene hånd og snakkede med 2 af hans venner... Der kom så en anden "veninde" (kalder vi X) hun ville så have mig med op og danse men jeg ville ikke og min kæreste hørte så jeg sagde nej til hende så han tager bedere ved mig for at kunne hjælpe mig da hun vil hive mig med sig.
MEN da han gjorde det begyndte hun at slå ham.. i hovedet.. jeg lagde ik rigtig mærke til det da jeg selv prøvede at komme væk fra hende og ellers ved jeg ik hva jeg havde gjort ved hende! Min kæreste var så gået og så skrev jeg jo så med ham bagefter og han fortalte at han havde fået virkelig ondt i hovedet og havde faktisk også fået det ret dårligt:( Jeg var blevet virkelig sur på hende da han skrev det og ville ik rigtig snakke med hende, men var og blevet rigtig ked så fik en rigtig god veninde til at ringe som også kender hende X så jeg kunne få snakket llidt om det.. Bestemte mig så for at jeg ikke ville komme op at skændes med X imens vi var der men ville skrive når vi kom hjem men har nu prøvet at få fat på hende både på MSN og facebook de sidste ca. 3 timer og hun har svaret lidt og nu har jeg så haft advaret hende og har nu skrevet at hun ikke længere er min veninde smiley

Men jeg vil virkelig bare ik finde mig i at min "veninde" slår min kæreste fordi han vil stå bag miin og hjælpe mig...

Hva sys i om min måde at takle problemet på? :i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er virkelig skuffet, vred/sur og ked!!
Kommentér på:
Er virkelig skuffet, vred/sur og ked!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce