{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.306 visninger | Oprettet:

Picadero {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg står i den situation at jeg kraftigt overvejer at lave en picadero. Jeg mangler et sted at træne min unghest, og ønsker ikke et for stort uoverskueligt område at træne på, derfor en picadero. Til selve tilridningen (som først starter til næste forår/sommer får jeg sandsynligvis tilgang til en rigtig ridebane (hvis naboen holder ord og laver en), så min picadero skal bare bruges til groundwork, lidt longering og måske den første spæde start med at øve opsidning, afsidning, start/stop og dreje i skridt.
Så nu søger jeg lidt erfaringer med sådan en piccadero. Hvilken størrelse er passende? Jeg ved at man anbefaler 10,75 x 10,75 til spanske heste, men det synes jeg bliver lovlig lille. Nogen som har erfaringer med størrelsen? (Skal passe til en stor pony på ca 145).
Jeg havde tænkt at lave den ved at banke nogle pæle i jorden og så køre 3 eller 4 rækker af det brede fold-tape rundt og clipse på (ingen stød i). Men bliver det holdbart nok? Jeg har jo ikke alverdens penge at lave den for. Underlaget bliver nok bare grus tror jeg
Aller erfaringer (også ideer til hvad jeg evt ellers kan bruge den til) modtages med kyshånd

-Camilla

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Picadero

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce