Digt! Hvad syntes i?! :) {{forumTopicSubject}}
her er 2 digte jeg har skrevet! De er ikke så gode, men vil gerne høre JERES mening! Og i må sige lige hvad i vil, om i syntes det stinker langt væk, eller om i kan lide det. og meget gerne også hvilket i syntes der er bedst!
Her kommer de:
"smukkere en smukkest" jaja, det siger folk jo altid. "Jeg elsker dig, vil være sammen med dig til evig tid, og vil aldrig gøre dig frotræd" Jaja, det kan alle jo sige, men holder det? Nej. Det er aldrig holdt. man stoler altid på sin modpart, lige indtil den dag de forræder dig. DU har aldrig sagt nogle af de ting. Det gør at en som jeg kommer til at holde af dig og tro på dig, ja faktisk elske dig. Jeg er dog stadig et barn, der ser "ninja turtels" Dagen lang. et barn der stadig ikke har lært at elske et andet menneske lige så højt som man kan.! Dog ved et barn en ting! At en ting man holder af og elsker, den dag det forsvinder eller går i stykker, bryder man helt sammen og græder til man ikke har mere væske i sin lille uskyldige krop. For et barn er faktisk den eneste der forstår at elske noget så højt som muligt! Ikke et menneske, men en ting! Jeg er et barn, og du er den ting jeg elsker og holder af! Og jeg vil ikke havde du forsvinder eller går i stykker!
Eller
Du kan tage min drøm og gøre den til virkelighed. Du kan få mit største ønske til at gå i opfyldelse. Men det er også KUN dig der kan det! for det er DIG der er min drøm, og det er DIG der er mit største ønske. En som dig findes der ikke mange af.! Der findes faktisk kun en, og det er dig. og Dig er bare HEELT perfekt !
Håber i gider at svare
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Digt! Hvad syntes i?! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside