{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Taylor Lautner på gym - eller næsten {{forumTopicSubject}}

Ja okay, nu må I ikke blive sure, for det er selvføgelig ikke helt sandt, men på Kalundborg Gymnasium, hvor jeg går, har vi noget inovasion-tamtam (tror jeg, kan ikke præcist huske hvad det hedder) hvor vi har besøg af studerende fra USA, Norge, Sverige og Polen.

Her til en ekstra-morgensamling var de lige oppe og snakke lidt om det her tamtam, og der kom en brun fyr som lignede Taylor skræmmende meget (Ikke dobbeltgænger, men de havde nogle af de samme træk og kom bare til at tænke på Taylor). Ham her var så mørkere i huden end Taylor, men ellers ''som to dråber vand''. Samme frisure og hårfarve, samme krop (mums ;b), stemmerne var en smule identiske og nationaliten var selvfølgelig også den samme, og så havde han det samme søde skæve smil som Taylor. Så jeg fik en god kigger til morgensaming smiley

Ud over det, er der faktisk også en dreng der går på gymnasiet som ligner Justin Chon (Eric) sygt meget (og denne gang er det stort set på alt, ud over at han er dansk), og så har vi jo så selvfølgelig en masse Jessica'er og Mike'er smiley

Men er stadig lidt ''bedugget'' over denne charmerende amerikanske såkaldte ''Taylor-dobbeltgænger'' smiley Waauw

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taylor Lautner på gym - eller næsten
Kommentér på:
Taylor Lautner på gym - eller næsten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce