Hej tøser "single igen".. {{forumTopicSubject}}
Ja, nu står jeg så i et kæmpe problem:/! Jeg fik en kæreste d. 12/7/2010:) Vi har det sjovt og rigtig godt sammen den første måned, og det skal siges, at det var noget af sommerferien! Der var vi ikke så meget sammen, men savnede hinanden rimelig meget.. Vi skulle sove sammen, og han respekterede alt jeg sagde nej til! Han har altid været sød ved mig, måske lidt for sød?:/ Da han kom hjem fra ferie, gav han mig gaver osv..
Han skrev flere gange om dagen at han elskede mig, alle de 3 måneder og uger vi var sammen.
MEN! På et tidspunkt blev jeg lidt træt af ham:s Fik for meget af det søde og gode, følte han skulle blive mere "bad gay" agtig. Han begyndte at ville være sammen hele tiden, og jeg havde til sidst ikke særlig meget tid, da jeg fik fritidjob, og en masse lektier + hestene!! Vi går til ju-jitsu sammen som er en kampsport, og det går vi til 2 gange om ugen, og det var snart det eneste tidpunkt vi kunne være sammen på:/
- han blev mere trist, men glemte aldrig at fortælle hvor meget han holdt af mig, og elskede mig. Jeg synes at ELSKER er et kæmpe ord, et ord man ikke bare siger, for at sige det. Og hvis man mener det, skal man ikke skrive det 24/7, for til sidst blev det bare noget han sagde til mig hele tiden, og det blev for meget, og det betød snart ikke super meget for mig når han sagde det.
Min bedste veninde Amanda, går også til træning, så vi snakker også sammen når vi er der, og kunne han godt blive rigtig fornærmet over:/ + han er meget nem til at blive jaloux! Hvis jeg skrev med en dreng, ville han vide hvad vi skrev/snakkede om, og alt det.. Alt det blev til sidst for meget for mig og min veninde.. Det skal siges min veninde, havde sagt i lang tid, at hun var træt af der altid var noget galt, og det var nok også hende der fik mig til at tænke på at slå op...
men jeg slog på til en oktober fest, der var med klubben. Han græd rigtig meget, sagde at han ikke ville finde nogen anden, og at han ville vente på mig for evigt.. han har tit sagt mens vi var sammen, at han altid ville have mig.. Han er meget sådan, giver blomster, osv. Inden vi kom sammen, sagde han også, at han ville have mig resten af hans liv, for han var ikke typen der sprang fra pige til pige.. Dette kunne dog godt skræmme mig lidt!:s
Jeg græd også lidt. Det kan der være mange grunde til. F.eks at jeg har ondt af ham, eller at alle vores gode minder popper frem hele tiden. At alle tingene bare væltede ned i hovedet på mig, og fandt ud af, at det ikke længere var "sjov" jeg bare sagde til Amanda, at nu slår jeg sgu snart op.. Nej det skete. Eller, at jeg stadig har noget for ham.. Jeg har selvfølgelig noget for ham, synes bare han fortjente en der kunne give ham alt det han gav mig. Tiden osv. kunne fortælle ham at hun elsker ham hele tiden, for det kunne jeg ikke gøre hele tiden, for vil ikke bare sige det for at sige det.
Igår skrev han koldt til mig, og det skal siges det var i lørdags nat vi slo op! Han skrev koldt, ingen hjerte, ingen ":)" eller noget! Spurgte hvorfor han pludselig var sådan, og han svarede at han var sur, for han ville ikke have det skulle ende! Også begynde han igen med at ville have mig tilbage, og om vi ikke bare kunne kalde det en pause. han VIL have mig tilbage. Han skrev til en ven på fb, som havde skrevet at det var han ked af at høre, men at der var mange andre damer der ude. Min X skriver så: Der er kun 1 for mig i den her verden! Og jeg skal nok få hende tilbage på et tidspunkt, jeg skal bare blive ved med at tro på det!:')!..
- Hvad synes i? er jeg en dum bitch der kun tænker på mig selv, eller har jeg gjort det rigtige?/: Er virkelig i tvivl, for når jeg høre musik, tænker jeg på ham konstant, og kan blive ked af at alt det er slut. Men det kan jo også bare være venskabet jeg savner? håber i vil hjælpe! Knus
mar 2010
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 10 Emner: 238 Svar: 1.259
jeg tænkte da jeg læste det første gang(har læst det 2 gange)
"TAG HAM DOG TILBAGE!!!!" Men... Tid betyder også meget! Især når man har en kæreste!!!
Det med de søde ting, kan jeg også godt følge dig i.
Altså du kan gøre flere ting:
1) Sige nej, alt det søde, og tiden gør at vi bare ikke kan være sammen.
2) Sige vi kan evt prøve, se hvordan det går ?
3) Sige ja, men forklare det med de søde ting. Forklare ham at du laver meget! Forklare ham problemerne! Lad ham tænke, Find en beslutning
Ved ikke om jeg hjalp eller om jeg bare gjorde det værre ;D
knus!
PS hælder mest til 3 ;D
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
- Han havde selv skrevet dagen inden, (fordi jeg spurgte ham over msn, om hvorfor han stadig ville det her, havde jo ikke tiden, så havde presset ham lidt) at han ikke ville kunne klare at vi ikke kunne være så meget sammen.. DET sårde mig.. Fordi at han altid havde sagt, at tiden ikke betød noget, og at han bare gerne ville have mig!? Ja, han havde tit spurgt om vi ikke snart kunne være sammen osv, men når jeg kom ind på at slå op, skrev han altid at det ikke betød noget, og det havde han også gjort samme dag.. Men om aftenen skrev han noget HELT andet end han ALTID havde sagt:'(.. Men det var bare fordi han følte alt kunne være lige meget, og så var han sur og ked af det..
Men jeg ved jo, at det ikke er lige meget for ham. For det kan ikke være okay, når at han hele tiden vil være sammen?:/
Men han var da bare noget af det sødeste, ville betale biograf, bytur, og lavede endda sot hår om fordi han viste jeg godt kunne li drenge med lidt lyse reflekser:s Sagde ikke det til ham, havde bare sagt jeg troede det ville klæde ham, men han gjorde det!:')
Men, det er jo ikke kun det der tæller? Hvis man virkelig kan li en dreng, vil man vel også selv være sammen 24/7 med ham? Eller synes alt han gør er sødt og ikke blive irriteret?:/
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
- Men tak for svarene, de hjælper!!;)
Hej tøser "single igen"..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside