{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Den lille pige {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg skal høre wha i mener om min lille "historie" Det er noget der er sket virkeligt for mig...

Jeg har for noget tid siden hørt en lille pige synge for mig,,, Så så jeg hende skrive på væggen at hun hed sara og var 8 år..., men drømte oss at hun var død i en brand. Hun var ikk så høj, havde mørkt hår og blå øjne.. Det skal lige siges jeg er psykisk syg og kan godt ha halucinationer osv men har tænkt meget på denne her... mere end på den da jeg så en djævleskygge... eller silhuet... Er der nogen der kan sige mig om det kan være det bare er mig eller om nogen har hørt om en lille pige der er død i en brand??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den lille pige
  • #1   10. nov 2010 Sikke et pænt svar du ku komme med smiley

Det er ikk lige sådan at vænne sig til når man ikk ved om det er et spøgelse eller en hallucination for lider af slemme hallucinationer så ved ikk wha det er... og det ville være meget rart med et svar på om nogen kendte en lille pige ved det navn og denne alder der var død...! ok

• #2   10. nov 2010 Hvis hun har skrevet på væggen er det vel ikke dine hallucinationer?
    Jeg kender ingen som er død i en brand, "desværre", men jeg tror at du skal holde fast i at det er virkeligt det du oplever. Jeg forstår godt at du pludselig bliver i tvivl når du også lider af alt det andet der, men prøv at se om du kan lære at skælne imellem virkelighed og hallucination.
    Jeg ved at der findes ånder, men man har jo fra barns ben lært, at det bare er ens livlige fantasi der spiller en et pus, når man fortæller de voksne om noget man lige har set eller oplevet, og derfor kan man let komme til at føle sig ved siden af eller ligefrem psykisk syg, når man møder en ånd..

• #3   10. nov 2010 jah det jo det... smiley jeg har fortalt min psykiater om det og hun vil finde ud af wha det er for noget med hende den lille pige... om det er noget der ligger i min underbevidsthed eller wha det er..

• #4   10. nov 2010 ok.. har svaret i det andet indlæg smiley

• #5   10. nov 2010 ja men det er ikk nødvendigt...

Kommentér på:
Den lille pige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce