{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berider (praktik)
  • #1   14. nov 2010 det kommer an på hvad du vil i praktik som? dyrepasser/staldpige ? og om det er gennem skole osv

• #2   14. nov 2010 jeg skal ikke i praktik som staldpige eller noget.
    - jeg vil gerne have en uddannelse eller hvad man nu kan kalde det som berider, altså sætte mig ind i alt det de gør også noget..
    og jeg skal selv finde den praktik plads, men på en måde er det gennem skolen og det skal bare være man-fre.

• #3   14. nov 2010 jamen, skolegangen i berider - træner uddannelsen foregår jo i århus. du skal være min 17 når du går til eksamen, du skal være knaldhamrende dygtig og mere til for at gennemgå det. og så skal du virkelig virkelig ville det. jeg har selv ville tage den men da jeg fandt ud af hvor hårdt det var og flere beriddere frarådede mig det lod jeg være. du knokler i en stald og muger jeg ved ikke hvor mange bokse, og så går du ud og rider en 10-12 heste.

men det skal du selvfølgelig helt selv bestemme. jeg syntes bare det er meget dumt når ikke du har så mange år på bagen endnu smiley

men gå ind på dansk rideforbunds hjemmeside og så under uddannelser. træner - berider udd. der kan du læse om hele forløbet.

• #4   14. nov 2010 altså jeg bliver 17år den 2 marts 2011 smiley så alder er jo ikke lige noget problem :).

- det lyder rigtig hårdt, og jeg tror skam ikke jeg kan muge helt vildt mange boks, syntes lige 2 hverdag er nok smiley men vil prøve at læse om den :).
    men vil prøve at gå ind og læse om det, men det også kun måske jeg vil i praktik som det :). fordi da jeg selv står med en unghest, så ville det være meget fedt hvis jeg kunne "lære" noget af at være i praktik nemlig smiley

• #5   14. nov 2010 altså, lad mig sige det ligeud . hvis du vil i praktik og uddanne dig som beridder skal du ud og købe dig en hest og have med, og den kan du ikke få for under et par 100 tusind. og du skal minimus ride la i både spring og dressur, OG have beviser for du er blevet kvalifiveret på det niveau. og i min verden skal du have redet m og s klasser før man overhovedet overvejer uddannelsen. hvis ikke du har læst om den endnu ved du sikker heller ikke at det tagegr 7 år:) men held og lykke med det. jeg håber du kommer på bedre tanker.

• #6   14. nov 2010 altså nu vil jeg ikke lige gå ud og købe mig en ny hest pga en uddannelse, da jeg er meget glad for min hest :)..
    - men det var også bare en tanke jeg gik lidt og legede med smiley og ville høre folk, men nu fik jeg jo det hele afvide, også kan det være jeg prøver at finde tid til at læse om det :)..

men tror også jeg dropper det smiley
    tak for dit svar smiley

• #8   15. nov 2010 nu det jo ikke en læreplads jeg skal ha, bare i praktik fra mandag til fredag. smiley
    men skrev kun her inde for at høre om der var nogen som kendte en som man kunne komme i praktik hos smiley

• #10   15. nov 2010 oka

Kommentér på:
Berider (praktik)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce