{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

KONKURRENCE !! NU :D {{forumTopicSubject}}

ja- nu er tiden kommet til at jeg vil lave en konkurrence smiley med det sødeste eller sjoveste billede i har smiley det behøver ikke at være mega pænt bare at det er sjovt eller sødt smiley for os med fjordheste har virkelige nogen søde hest og det kan virkelige skaffe en nogen sjovt og søde billede heeh smiley

i kan bare sende det/ de billeder i vil have med her også når tiden er gået laver jeg en mappe med dem så folk kan stemme smiley ved ikke helt hvornår tiden slutter men skriver når det er sidste chance smiley

det i skal skrive :
1 : hvad hesten hedder.
2: hvor gammel.
3 en lille beskrivelse om hesten.

håber virkelig at i vil være med og hel og lykke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KONKURRENCE !! NU :D
  • #1   22. nov 2010 - Pyrus
    - 11 år gammel
    - Pyrus er en dejlig, charmerende og bestemt herre som man kun kan holde af! Når først han ved hvem der bestemmer, gør han alt for sin rytter, og er meget villig når der skal arbejdes, om det så er dressur, spring, kørsel eller blot en hyggetur i skoven smiley Han er aldeles alsidig, og indeholder en masse fantastiske værdier! På billedet ses han med sin hundeven, Mikkel. De leger begge med pivedyret smiley

(link fjernet)

• #2   22. nov 2010 1: Ingegaards Pax.
    2: 11 År.
    3: En dejlig fjorhest som altid er sød, sjov og charmerende. Bliver ikke rigtig bange for noget, og man kan stole 100% på ham! han springer super godt, og er rigtig dejlig at samarbejde med i dressur. Man kan bedst ride ham i bidløs;D

(link fjernet)

• #3   22. nov 2010 Liva M: Tak!;b

• #4   22. nov 2010 Navn: Ingegårds Océ, i daglig tale kaldet Elvis
    Alder: 11 år =)
    Beskrivelse: Elvis er min part, og har lært mig alt. Han er dejlig rolig, og samtidig enormt frisk.. Elvis er en dejlig allroundpony som altid vil gøre det bedste for sin rytter. Elvis og jeg rider mest dressur, og vi vinder ofte, fordi Elvis er så stabil og rolig, han slapper af og koncentrerer sig om hans opgave =). Elvis har sprunget 90 cm, rider i den gode ende af et LC niveau, og kan løbe stærkt som bare fanden!
    Billede: (link fjernet)

• #5   22. nov 2010 Navn: Balder
    Alder: 20 år ^.^
    Beskrivelse: Balder er en virkelig dejlig hest, og den bedste part jeg kunne ønske mig. Han er normalt rolig, skøn og dejlig, men kan også have nogle dage hvor han bare er belastenene, oppe at køre, og te sig som en 5'årig unghest der aldrig har været i skoven før. Balder kan virke meget passiv og uintereserret i ting, og vejen til hans hjerte går gennem hans mave smiley Balder er utrolig svær at beskrive smiley

Billed: http://i55.tinypic.com/20ic0mt.jpg - håber linket virker xD

• #6   22. nov 2010 det er rigtig god at i vil melde jer til smiley

nikoline B der skal også et billede med smiley

sop foto O.S,V- det er ikke for at lyde dum man du må ikke bruge det billede for det har jeg fået af vide og derfor skal du finde et andet et smiley sorry men sådan er det D:

• #7   23. nov 2010 (link fjernet)

1 : Apollo
    2: 10
    3 Apollo er en springer. Han ser dog til tider lidt uheldig ud på billeder....

• #8   23. nov 2010 Frej Kjeldsvang
    Han er 10 år
    Frej er en kæmpe stor fjordhest, han er verdens bedste sind, og den bedste hest man nogensinde kan ønske sig, frej og jeg har startet en del sammen, men desværre ikke mere da i 08 fik Konstarteret spat i højre bagben, men frej er rask og har det godt smiley

(link fjernet) 16:29:11

• #9   23. nov 2010 Ronaldo (kaldet thor)
    13 år gamle er fra 1997..
    Thor er en rigtig fin rødblak fjordhest på 147cm som er efter halsnæs linien.
    Han er min lille spring stjerne, han elsker at springe og river ALDRIG en bom ned.. Han er super ærlig.. Han er lidt af en kylling og er lidt bange for nye ting..
    Og ellers er han bare såå super dejlig<3 Elsker den skønne pony<3

(link fjernet)

Kommentér på:
KONKURRENCE !! NU :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce