{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smidighedsøvelser under ridning
  • #1   23. nov 2010 Det er min venindes hest.
    Mimmi: Islænder - den traver slet ikke. Og har aldirg gjort det (12 år nu). Har set meget få skridt - fx hvis den løber i mudder og er "ophidset" (hvilket sker sjældent smiley ). Men går udfra, at det samme kan bruges fra skridt til tølt til galop og bagvendt.
    (Den traver ikke fordi balancen ikke helt er til det. Traven er meget stor de få skridt jeg har set, og man kan helt se, hvor forskrækket hesten bliver over disse bevægelser. Den tror ikke, at den kan. Vi har dog planer om at træne det til foråret.)

Jeg har selv foreslået en masse bøjeøvelser til hende. Hesten er MEGET god til at strække halsen ned og frem! smiley Men også dygtig til at gå i holdning.

• #2   23. nov 2010 Mimmi: havde jo heller ikke lige skrevet det, så ikke nemt at vide smiley Ja, det tror jeg også. Men god ide med en masse overgange.
    Lykke: jo jo mine kan også schenkelvigning i tølt, så tror på dig smiley

• #3   23. nov 2010 Kegler er da en god ide - som en bane. Han er god til at flytte med vægten, så lige det bliver ikke et problem for hende smiley

• #4   23. nov 2010 traversader, slangegange på mange buer, ja der er masser. (:

• #5   24. nov 2010 Lykke: den med bommene kunne være rigtig god for ham. Han mangler nemlig også lidt fokus på, hvor han sætter hovene smiley

Kommentér på:
Smidighedsøvelser under ridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce