{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

tricks??? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker at jeg måske sku træne Imke i klikkertræning eller tricks..er det noget man ka læse sig til?..evt en bog i vil anbefale?
Vil lige sige..Imke er ikke voldsomt madglad, så at prøve at få hende til noget med godbider hjælper ik;O)
Nogen der har gode råd til en der gerne vil begynde?;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tricks???
  • #1   3. dec 2010 Det der er så godt ved klikkertræning er, at timing for belønning kan gøres helt perfekt.
    Men det er selvfølgelig lidt svært hvis hun ikke er så glad for mad smiley
    Findes der ikke en ting hun er mere glad for end andet?
    En gulerod, et æble eller en lækker godbid?
    i så fald... så kan du starte med at klikke og straks efter give en lækkerbisken.
    Derved vil Imke lære, at klik er efterfulgt af godbid.
    Når hun er helt med på den, kan du efterhånden øge afstanden mellem klik og godbid... så finder hun ud af, at så snart du har klikket, så vil der på et eller andet tidspunkt komme en dejlig godbid.
    Dvs. at hvis du laver en øvelse, og hun gør det godt, kan du klikke straks efter, og hun vil vide at hun har gjort det rigtige.
    Det er en fantastisk god måde at træne både heste og hunde på smiley

• #2   3. dec 2010 Jeg kender desværre ikke til en specifik bog, men prøv at søge på nettet.

• #3   3. dec 2010 ja jeg har nemlig brugt klikkertræning da jeg trænede min schæfer;O)han var desværre heller ik madglad..men pølser var et hit, så må jo se med imke...hun ka godt lide æbler og gulerødder..men hun gider ik arbejde for at få det og hestebolcher rager hende en dyt..mærkelig fjordhest hi

• #4   3. dec 2010 Ja det er da mærkeligt smiley
    Jeg ved ikke... altså med hunde kan man jo bruge legetøj i stedet for godbidder... meeen ved ikke med heste?

• #5   3. dec 2010 (link fjernet)
    - Mega god hjemmeside :D.

• #6   3. dec 2010 ej den er fiin;O) lyder spændende;O)

Kommentér på:
tricks???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce