Kæft det gør nas (det der med kærlighe {{forumTopicSubject}}
..d
Okay.. Jeg har haft lidt kørende med den her 2.g'er. Eller, det troede jeg i hvertfald. Vi har dog aldrig kysset. Vi har bare haft det pisse sjovt sammen, og flirtet ekstremt meget. Desuden har jeg sovet hjemme hos ham og sådan nogle ting.
I sidste weekend var jeg på ferie. Og fredagen når jeg tog afsted, skrev han god tur, og var sød som han plejede. Lørdag morgen, når jeg skrev til ham, var han en aaaanelse kold, men jeg tænkte ikke mere over det.
Søndag snakker vi overhovedet ikke (der skulle jeg hjem) Mandag ser jeg ham ikke i skolen, og han skriver ikke til mig - Hvilket føles sært, da vi normalt skriver hver dag, længe!
TIRSDAG.. Ser jeg ham i skolen, og han giver mig et hurtigt kram og sådan. Om aftenen skriver han så til mig. Han siger at han synes AT JEG SKAL SCORE HANS VEN? Og så sagde han en masse andre underlige ting. Resten af ugen snakkede vi overhovedet ikke.
- ALTSÅ er det gået et eller andet galt i den weekend jeg ikke var hjemme.
Så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham hvad jeg følte for ham, og at jeg var DYBT forelsket i ham, her til en fest i går aftes vi var til sammen.
Der er bare den lille streg i regningen, at da jeg er på vej over til ham, sidder han og snaver med en pige fra 2.g.
DÉT gjorde nas. Jeg har aldrig tudet til en fest før, men der gik jeg bare ud i sneen, og krøllede mig selv sammen i en klump, og lå og græd. Alle mine venner kommer og trøster mig og sådan, og så kommer han selvfølgelig også, og spørger om jeg er okay?
Jeg fortæller ham så jeg vi lige skal have en lang snak.
Vi sidder så udenfor og snakker, og jeg får fortalt ham hvordan jeg har det med ham. Det var en kæmpe byrde at komme af med! Virkelig. Han står så og får tårer i øjnene mens jeg fortæller det. Og han siger så, at han havde haft præcis de samme følelser for mig. Men han havde troet at jeg havde skubbet ham væk, og ikke gad ham, så han havde 'givet lidt op' og var så gået hen og havde fået noget kørende med hende her, som er totalt skudt i ham.
Han står så og siger at hvis jeg bare havde sagt alt det der for en UGE siden, ville alt være anderledes. Og han fortæller mig, at han håber vi stadig kan være venner, og skrive hver dag, for han synes virkelig jeg er awesome, og sådan.
Senere skrev han så, at det virkede som om jeg undgik ham? - Nåååårh, det tror du? Du sidder og snaver en anden trunte, det er ikke lige hvad jeg har brug for at se. Arg.
Nu ligger det sådan lidt, at når han engang bliver færdig med hende der, så er det nok mig, der har en chance. Problemet er bare, jeg vil ikke gå og vente, for jeg aner ikke hvor lang tid der går! Men jeg vil virkelig heller ikke miste alt håbet.
Hvad havde i gjort?
Jeg er SÅ nede. Kan ikke se noget som helst lyspunkt ved noget som helst lige pt oO
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 253
Det er selfølgelig ikke nemt at glemme ham sikkert , og siger jeg ikke du skal , men kom videre , der findes sikkert en endnu sødere fyr derude et sted (:
Ikke vent på ham , for hvis det var dig han ville have , havde han ikke sat og kysset med hende der tøsen ..
Synes det synd for dig , virkeligt - føler med dig . Men græd ikke over det han har gjort , men fordi du har spildt din tid på ham ..
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 19 Emner: 53 Svar: 154
og det er der ingen der fortjener i;
men ja jeg havde jo nok ventet
hvilket er dumt, for han er ikke det værd.
Kæft det gør nas (det der med kærlighe
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside