{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

HMS ven? {{forumTopicSubject}}

Heey everybody og..... glædelig 4. dec ;D

Jov, det jeg tænke på var om man kunne lave en annonce om en HMS ven hvor tanken var at man kunne mødes fx hver 14. dag hvor man så skiftes til at tage ud til hinanden med sin hest (man skal selvfølgelig ikke bo aaaalt for langt fra hinanden) Men at man så kunne give hinanden inspiration, give hestene lidt eventyr på livet og anderledes træning en gang i mellem, hjælpe hinanden med at fx lærer hesten tricks...
Til den annonce jeg så gerne ville lave vil jeg skrive.

Hej alle hestetosser!
Jeg er en pige på 15 år der har ja, hvad skal man sige en lille part/ min egen hest, Dixie!
Jeg søger en pige der er 'inde' i HMS (behøves ikke helt seriøst, men skal kunne lide at træne anderledes osv) Hvor vi så kune lave sådan en aftaler med fx at hver 14. dag mødes vi (skiftevis hjemme hos den ene og den anden) med hest, hvor vi giver hinanden inspiration og hjælper hinanden og bare alm HMS træning eller en gå tur.. Altså bare sådan at vi kan give hestene anderledes træningsforhold og bare sådan hestene får lidt eventyr smiley

Om Dixie, Dixie er en shetlænder på 1½ år, rigtig sød og rolig, går som en lille hund. Det vi primært gør lidt nu (sne) et at vi går rundt på gården og laver øvelser som bakke, for-og bagpartvendinger, træner kys.. Jeg tror hun går og keder sig lidt, og synes jeg mangler nogle andres syn på tingene og Dixie mangler eventyr, derfor søger vi en der kunne tænke sig at holde os med selvskab osv.

Krav til dig, altså du skal kunne lide at arbejde fra jorden engang i mellem, er ligeglad om du er 100% bidløs eller bruger bid. Jeg søger nok helst en 'pony' at finde sammen med, men det er ikke et helt vildt krav. Ja og så er der vidst ikke rigtig andre ;D
OBS området jeg snakker om er Hobro, Støvring, Mariager og der omkring.. Kommer selv fra Hadsund

Hva så, er det noget man kunne skrive, eller lyder det fuldstændig tosset? ;S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HMS ven?
Kommentér på:
HMS ven?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce