{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

SÅ KOMMER KÆRESTEN HJEM!!! {{forumTopicSubject}}

hmm ja hvis i kan huske mit sidste indslag for 2 måneder siden at min kæreste kom hjem i 3 uger fra USA der os rejste så tilbage igen (han gav mig en surprise uden jeg vidste at han kom hjem bare for at se mig der) når enyways

altså han har nu boet i USA i ½ år & jeg har kun set ham de 3 uger han var hjemme ´for de 2 måneder siden ellers har vi kun set hinanden over skype næsten hverdag.
men nu kommer både ham hans mor &far hjem os bor i DK igen (de rejste d. 1 august) men de vil kun være der et halvt års tid.
men han kommer hjem her på fredag d. 17 dec. & kan næsten ikke vente han lander 13.55 i den dnaske lufhavn & mig & min far skal så hente ham og hans forældre også sætter vi dem så af hjemme hos dem selv.
jeg skal så tilbringe dagen med min kæreste hvor til han ikke ved at mig & mange af hans venner som også savner ham mega meget har lejet et lokale & vil lave en suprise/velkommen hjem fest, så jeg siger så til ham at vi skal hente noget i et lokale for hans ven fordi han lige har holdt føsedelsdag der, men af han ikke ved at alle venter spændt & byder ham velkommen hjem med et brag af en fest & druk ;D

men men men jeg vil virkelig gerne gi ham den bedste gave til festen men kan ikke rigtig komme på noget har i noget som i kan komme på, jeg har dog lavet en lille gave hvor jeg har lavet en sang & fået tilføjet musik til den som jeg skal synge til festen men jeg vil gerne gi ham noget mere hvis i forstår ;D
det skal os lige siges at han får det aller bedste kanld så snart vi er hjemme hos ham så han ikke kan drømme om det & en masse kys & kram (;
men har i en mindeværdig gave som jeg skal købe til ham inden fredag tak (;

men det skal selvf os være mindeværdig alt det andet for ham & både os andre (;
vil bare lige dele dette med jer, da jeg sidder med stort smil hver gang jeg tænker på det & nu når det snart er fredag (;

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
SÅ KOMMER KÆRESTEN HJEM!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce