{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Min forfærdelige ridetur;( {{forumTopicSubject}}

Mig og en veninde skulle ud og ride en tur.
Jeg gik over og sadlede op,og begyndte at skridte afsted, vi havde aftalt vi skulle mødes i randershulen (en skov i snæbum), da mig og birk red der ned af hoppede jeg af for der var alt for glat, så jeg gik med ham forbi gik rigtig godt smiley da vi var kommet forbi det hoppede jeg op igen og red ind på en mark, ved siden af vejen han var rigtig sød og gik godt til:D jeg red ind af mod randers hulen jeg blev nød til at hoppe af igen, og gik lidt igen med ham gik også godt:D
Men.....
Så skulle jeg ringe til min veninde og sige at det var for farligt at ride ned af den bakke ned til randers hulen, også begyndte han at stå og stejle og bukke mm:(
jeg fik ham til ro, og vi havde valgt et andet sted at ride hen så jeg gik forbi alt isen igen, og han var girret op igen og gik og små bukkede ved siden af mig;(
Jeg hoppede op på ham, og han blev værre han bukkede og stejlede og jeg kunne næsten ikek styre ham;( jeg valgt at hoppe så hurtigt af jeg komme:( det var for farligt ringede til mig venide, havde næsten ikke mere luft, jeg ringede og sagde at hun måtte ride selv, for han var for ustyrlig at ride på;( vidste ikke om jeg overhovedt havde lyst til at sætte mig op på ham igen, han var bare for farlig, når der var så glat:(
Men jeg valgte at sætte mig op igen så snart vi var kommet over på et stykke hvor der overhovedt ikk var glat, han stejlede et par gange og faldte så til ro:I

Det var min ikke så spændlige ridetur;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min forfærdelige ridetur;(
Kommentér på:
Min forfærdelige ridetur;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce