{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Efterlysning! {{forumTopicSubject}}

Jeg er klar over dette indslag muligvis er off topic, men jeg har desperat brug for noget hjælp..

- Min pony, Victoria, blev efter sigende født i Aars på en lille privat gård, og blev solgt og har nu været ved hestehandler samt rideskole hest hvor hun blev 'kasseret' pga hun var meget hidsig og havde aggresiv træk, og for 4 år siden, købte jeg hende.
Hendes baggrund ville jeg utrolig gerne kende lidt til, hvis i, eller hvis i kender nogle, som har bare lidt info om hende, må i meeeget gerne kontakte mig! smiley
Hun kan ses på min profil. (hun har særlige kendetegn, hvilket er et stort hvidt aftegn under maven.)

Det samme angår den nye hest jeg lige har købt, ham ved jeg dog lidt, han blev købt som 2 års hingst på hjallerup marked af en ven og blev solgt videre pga han var meget voldsom da han er stor og meget nervøs. Han hedder oprindeligt Louis Vuitton, men hans navn er senere hen blevet ændret til Leonados / Leonardos. (daglig tale; Leo)
Hvis i har bare det mindste info om ham, pleace kontakt mig, det ville være så dejligt.. tusind mange tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Efterlysning!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce