{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Mexikansk næsebånd {{forumTopicSubject}}

Har æret ude og købe min førte rigtige trænse , og valgte den med mexikansk næsebånd.

Men mit problem er at dn nederste spænde til næsebåndet sider lige i mundvigen, og detn kan ikke rygges?
- er det sundt?

ellers kal lave lave noget gummi eller sstof jeg kan sætte på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mexikansk næsebånd
  • #1   31. dec 2010 Når nu det er et kryds.. så burde det vel være muligt at koorigere det så det ikke sidder ved munden ? Altså f.eks. løsne den ene rem et enkelt hul, så må der vel komme mere rem til at næseremmen kan spændes et hul ekstra ? uden at selve krydset rykker sig.. Eller omvendt.. spænde den ene rem et hul mere, så næseremmen skal spændes et hul mindre..
    Det fungerer fantastisk oppe i mit hoved her kl. lort om aftenen ! Men er ikke så sikker på at det jeg skriver rent faktisk giver mening??

• #2   31. dec 2010 er er sten på de to næseremme over den der dut. så den kan kuun rykkes ned af.

Har ikke mulighed for at købe andre, udstyrsbutikken havde kun den eller i sort og den SKAL IKKE være sort.

Men kender nogle heste hvo den ikke har kunne flyttes men de har aldrig haft problemer. men er virkleig i tvivl. jeg må vel så tiden an, og så kan man vel sagtens sætte sådan et stykke stf noget på som man sætter på skumkæder.

jeg skal bruge trænsen ca to gange om ugen til dressur

Kommentér på:
Mexikansk næsebånd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce