{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fester
  • #3   2. jan 2011 jeg begyndte at drikke lidt inden jeg blev konfimeret.
    Og nu er jeg konfimert så nu må jeg bare drikke:D men er ikke den helt store fest abe:D

• #4   2. jan 2011 Jeg har været til et par druk fester uden at have fået lov, og mine forældre fandt så ud af det, og jeg har også lært at det ikke hjælper at lyve om det smiley ..
    Men er begyndt så småt at måtte drikke bare de ved hvor jeg er, og jeg er 13½ år smiley

• #5   2. jan 2011 ok...

• #6   2. jan 2011 Altså jeg har en aftale med min mor om hvor meget jeg må drikke, og den holder jeg også. Så min mor stoler helt på mig, og jeg må godt tage til drukfester, bare jeg holder aftalen smiley

• #7   2. jan 2011 ja..

jeg må bare overhoved ikke drikke ;s

jeg går i 8 klasse, ja, jeg er 97'er, men min mor siger bare altid at jeg KUN er 13 år. jeg fylder 14 om (Præcis) en måned, og jeg synes det er tarveligt, de fleste fra klassen og årgangen må drikke, og jeg har sagt til min mor og far, at jeg gerne vil behandles som en 8 klasse selvom jeg er 97'er...
    men nytårsaften havde jeg forventet et glas champange kl. 12
    det fik mine veninder også, men min mor sagde jeg kun måtte smage hendes. og da klokken havde slået tolv, gik hun hen til mig og sagde at jeg godt havde måtte få et halvt glas og det havde hun sagt osv. men nej det havde hun ikke sagt, og tak fordi hun sagde det når vi var inde i året!!! jeg synes det er ret nedern..................
    jeg må drikke til min konfirmation, men ikke voldsomt meget. lidt surt.

• #8   2. jan 2011 Det er også en tidlig alder at begynde at drikke i.
    Dem jeg er til fester med er kun 14-15 år og drikker sig mega stive, og jeg synes ærlig talt at det er tidligt. Men når du bliver 14-15 år kan det jo være at din mor har en anden holding til det smiley
    Og hvis du bare holder dine aftaler med hende, så kommer hun også til at stole meget mere på dig smiley

• #9   2. jan 2011 Jeg er 14, går til fest, må gerne drikke og har gjort det i et års tid.... men kommer ikk med til så mange fester da jeg også tit rider stævne om fredagen og er rimelig seriøs, men ELSKER at feste smiley

• #10   2. jan 2011 jeg ved det. men hun bahandler mig som en lille pige. og jeg er snar t 14 , går i 8 klasse, er en af de modneste i klassen!!

nok fordi hun synes det er svært at se sin lille unge flyve væk fra reden. (jeg er den mindste i vores søskende flok!)

altså nogle ting må jeg ikke, som de andre måtte i min alder...
    min storesøster begyndte at barbere sin tissekone i 7 klasse, da hun opdagede at jeg gjorde det her for en måned siden, (jeg sad og tissede, og så kom hun brasende ind-.-') så blev hun helt forbavset og meget "du barbere bare ikke din tissekone!!" så sagde jeg så også at min søster gjorde det i 7 klasse... min søster begyndte med g-streng i 6 klasse, jeg måtte først i 8..
    min mor sagde altmuligt med at eg ikke skulle udsætte mig selv som en sexsymbol, osv.... men heldigvis har jeg jo fået lov til det nu. men hun har bare holdt mig så langt med det.....

• #11   2. jan 2011 Det har vel ikke så meget at gøre med sexsymbol at gøre at du gerne vil barbere din mis, men mere hvis du har mens, så synes jeg at det er meget mere behageligt.
    Men jeg synes at stadig at det er en meget tidlig alder du vil begynde at drikke i, du har jo hele livet for dig pigebarn smiley

• #13   2. jan 2011 Jeg er 14, og må først drikke når jeg er 16 (-;
    Har intet problem med det (-;

• #15   2. jan 2011 Lisa-marie, du er 14? og du drikker også? smiley hvad er forskellen? g år du ikke i 8 også?
    men mit problem er ikke lige at jeg disideret ikke må drikke, men mere at der er alkohol fester som mange fra årgangen bliver inviteret til alkohol fester, men fordi de ved jeg ikke drikker så bliver jeg ikke inviteret..... det er nok det som irritere mig lidt........

• #16   2. jan 2011 Jeg vil ikke sige at jeg drikker, for jeg drikker måske 1 eller 2 sommersby eller moccai når jeg er til fest...
    Og man kan altså sagtens have det skide sjovt uden at man behøver at drikke vildt meget. Du kan jo bare tage med til nogle af de fester og så bare lade være med at drikke?
    Så få dig inviteret til nogle fester.. Det er da bare at spørge ind..

• #17   2. jan 2011 ja, det er rigtigt.... men på den anden side? hvis jeg ikke bliver inviteret bliver de da heller ikke til mine fester, eller er det helt skævt?

• #18   2. jan 2011 Synes og bare at du skal tænke på at hvis de ikke invitere dig, så kan det jo netop godt være fordi at de ved at du ikke må drikke og ikke vil spørge dig så smiley
    Jeg synes bare at du skal skrive lidt med dem der holder festerne eller dem der har forbindelser til dem der holder og som skal med. Så spørg lidt ind til om det var helt umuligt at du kunne komme med eller hvad?
    Og så hvis de spørger om du godt må drikke, så bare skriv at du har en aftale derhjemme med fx. at drikke 1 sommersby eller lign. eller bare skriv at du sagtens kan tage til fester og more sig uden at drikke smiley

• #19   2. jan 2011 ja det er rigtigt smiley

Kommentér på:
fester

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce