{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Bidløs, læderfri trense... Hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Håber I kan hjælpe...

... for nu har jeg ledt og ledt det meste af dagen, desværre uden held. Vi har købt den her skønne, skønne pony og ham vil jeg selvfølgelig gerne træne bidløst. Og problemet ligger ikke i at finde en bidløs trense, nej problemerne opstår når jeg skal bruge en bidløs trense, som ikke er lavet i læder, men som heller ikke er en rebgrime.

Jeg har kigget på disse "tre-i-én" trenser, som jeg faktisk synes ser fine ud... Men jeg kan ikke finde en i str pony - suk.

Desuden skal trensen sidde sådan at hesten kan have en trense med et bid på under, da jeg regner med at køre ham til og derfor gerne vil have muligheden for at have et bid på ham under den bidløse (igen ville "tre-i-én" trensen være super - men desværre..).

Hvis i er i tvivl er det sådan en trense jeg mener:
(link fjernet)

Som i måske kan høre er jeg temmelig opgivende efterhånden xD ...
Men hvis nogle ved hvor jeg kan få en <i>bidløs trense, som ikke er lavet i læder, som jeg kan få i stre pony, hvor tøjlerne ikke sidder fast og hvor jeg kan have en bidtrene (tager selvfølgelig alt andet end selve den rem biddet sidder i af..) indenunder og som ikke koster over max 500 kr</i>, så må i endelig skrive! Hvis i kender noget som ikke opfylder alle kriterier må i også meget, meget gerne linke, for jeg er simpelthen lost XD !

På forhånd TAK smiley
Knus F&F !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bidløs, læderfri trense... Hvor?
Kommentér på:
Bidløs, læderfri trense... Hvor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce