Yees! skal købe føl :D {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Er bare så glad!
Har været depri i et par måneder fordi min mor tvinger mig til at sælge Ofeig. Tanken om at miste hende er helt uudholdelig.. Meen igår lavede mig mor og jeg en aftale der hjalp noget på humøret!
Hun er gået med til at vi skal købe et føl sammen. Jeg betaler salgsprisen og vaccinationer og hun klare fodder og den daglige pasning. Så kan jeg stadig have hest selvom jeg ikke har tid til ridning og pasning i hverdagen. Og hvis jeg så får tid om nogle år, når jeg er færdig med uddannelse så har jeg en hest stående klar til at gå igang med
Det er altså en dejlig tanke!
Så nu skal vi ud og kigge på stutterier!
Mors eneste krav er at det skal være en hoppe med god stamtavle. Mine krav er at den skal være smuk og have rigtig gode bevægelser.. Det må da være til at finde
Ja, jeg er bare lettet over at jeg ikke kommer til at forlade hesteverdnen helt når Ofeig bliver solgt.. Jeg kan ikke forestille mig et liv uden heste...
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 81 Heste: 3 Svar: 611
Er begyndt på gymnasiet og har næsten ikke tiden til at ride.
Og kan slet ikke forestille mig eller udholde et liv uden en hest
Så jeg får Björk ifolet til sommer, beholder føllet og sælger hende tilbage til hendes gamle ejer som gerne vil købe hende.
Fedt at i kunne finde en løsning. Det er sørgeligt at komme af med en god ven, men at være med fra bunden hos et føl. Det er sq noget specielt(:
Opret meget gerne et indlæg når i har fået fundet jeres lille stjerne
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
Er også fedt at selv at få lov a vælge materialet og så kunne præge hesten hele dens liv
Og forme den fuldstændig efter hvordan du vil ha den!
Held og lykke
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
Det bliver så fedt.. Min tidligere hest sølvadis fik jeg også som føl og tilred selv, og det har jeg været utrolig glad for.
Jeg kan bedst lide at arbejde med helt rå heste og forme dem selv
nov 2008
nov 2008
nov 2008
Glæder mig SÅ meget til at få hende hjem
Yees! skal købe føl :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside