{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

nyt hår - hjælp? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal klippes nu her !

Jeg ville gerne have klippet mit hår anderledes ! ... Jeg ville IKKE have det farvet !
Da jeg har helt blond hår og det er min naturlig farve ! ...

Jeg ville ikke være kort håret ! ..
Men har i forslag til frisure - jeg kunne få ?

Jeg har nu etager i håret og "pandehår" ... Men mit pandehår er meget langt, så kan ikke have det til at hænge, så det bliver kørt ud til siderne af hovedet !

billede af mig :

http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=286685

kom med alle forslag - er åben for alt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt hår - hjælp?
  • #1   22. jan 2011 Hvad med at få klippet skråt pandehår, og skråt i siderne, så håret ligesom går ned i en "spids" når du ser det bagfra? smiley

• #2   22. jan 2011 jeg er ikke lige så god til at se hvad der vil klæ folk, men gå ind på http://hair.dk/frisure.asp?areaid=20 der har de en masse billeder, der kan det være du finder det du gerne vil have smiley

• #3   22. jan 2011 Jeg havde lidt kortere hår end dig for et ½ år siden. Jeg sagde altid, jeg skal ikke være korthåret. Men var også træt af mit hår, og gå gik jeg til frisøren og fik klippet en lang page. Og der gik ikke mere end 1 mdr, så fik jeg klippet det op i nakken, så det er kort bagi. Og jeg har ikke et sekund fortrudt det, og føler mig ikke korthåret, pga. det er langt foran. Og drengene syntes faktisk det er ret sexet smiley Så det er ikke slemt at være "kort håret" og du kan jo kun klippe håret en vej smiley

Kommentér på:
nyt hår - hjælp?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce