Kan mærke min morfar og kat! {{forumTopicSubject}}
Vi starter med min morfar: Min morfar havde en dårlig nyre men var altid glad. Han døde kort efter jeg blev født, men min storebror var altid med ham ovre på politistationen(Han var politimand) og havde et specielt bånd til ham. Jeg føler stadig at jeg kender ham ud og ind. Min mor kunne ikke komme videre efter hendes fars død(morfar) og besluttede at gå til sådan en der fortæller hende hvad han vil sige til hende nu. Hun sagde bl.a at han ville vise mig og min storebror at han stadig var her, med bitte små tiing, såsom en blomst der bevæger sig i vindueskammen... Mig og min storebror har set mange lignende ting. Han er her bare stadig... Jeg syntes at jeg kan mærke det. Nogle gange kan jeg ikke mærke det, og så begynder jeg at bliver bange... - Har i nogle råd til hvordan jeg undgår det?
Jeg har også en kat der hedder Kong Chap*Chap* men Chap er død... Han fik en knude i ryggen, og jeg var hod ham til det sidste. Han blev 14 år, og mens han fik sprøjten lagde han sit hovede på min hånd og slikkede den :') Det er lidt tid siden, men han har bare været der ALTID! Det er ham jeg snakker med når det er svært... Nu når han er død føler jeg stadig ikke at han er væk. For eksempel kom han altid og lagde sig på mig om natten når jeg sov, og nu efter han er død syntes jeg stadig at jeg kan mærke at han ligger dig. Indimellem kan jeg også hører ham spinde, og det er ikke vores 2 andre katte... :')
Er så glad for at de ikke har forladt mig endnu! :'D
Knus Mia :'I
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kan mærke min morfar og kat!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside