{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis i havde boks :)
  • #1   15. feb 2011 Okay :D. Min vil også 100 gange heller være udenfor end at stå inden i en boks xD

• #2   15. feb 2011 Jeg havde min i løsdrift i 2 år, men jeg kunne ikke få ham til at enes med de andre, så nu er han kun på fold om dagen, men jeg tror bestemt at islændere har det bedst når de er i naturen og jeg ville også helst have min i løsdrift, men det går bare ikke desværre.
    Fra naturens side er de jo vant til at gå frit omkring og de er jo utrolig hårdføre smiley

• #3   15. feb 2011 Jeg ville tage min ind om natten på boks hvis jeg havde mulighed for det.

• #6   16. feb 2011 Vi har mulighed for at tage vores ind på boks. Og vores har stået inde om natten i en del år nu. Både sommer og vinter. Nu er min mors ryg bare blevet så dårlig at hun ikke kan holde til den daglige udmugning, så vi er ved at lave om til løsdrift nu..

• #7   16. feb 2011 Jeg har ingen løsdrift men har bokse det dem alle, så har mine inde hver nat. og er rigtig glad for det da jeg ved hvor meget de få spise hver. Min hoppe som bruger noget af natten på spise hendes kraftfoder. synes det er godt ha dem i hænder hverdag. Men ville rigtig gerne havde en løsdrift til nogle af dem da det er ungheste..

• #8   16. feb 2011 Da jeg går hjemme lige nu kommer de første ud ved 8 tiden og ind i mellem klokken 19-20.. men det kommer an på om vi skal noget om aftene.. sådan er det også i weekenderne.. men da jeg gik på arbejd komme de ud omkring kl 6.. det hele har noget med gøre det gider ikke står inde mere 14 timer. så gøre de få så mange timer ude...

• #10   16. feb 2011 Ville også meget gerne have en boks smiley så han kan komme der ind og tørre :). Eller da han var syg (dyrlægen sagde han godt kunne gå på fold) Men det ville have været dejligt til om nattten xD!

• #11   16. feb 2011 vi har både løsdrift og bokse. løsdriften er ikke så de kan gå ud og ind. finder begge dele gode. boksene er gode til dem der slåsser i løsdriften, og i løsdriften er de sammen, altså de kan altid nusse og sån smiley

Kommentér på:
Hvis i havde boks :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce