hjælp søges {{forumTopicSubject}}
Hej.
Nu har min onkel fået ny hest i stalden(varmbold) og da de andre piger ville prøve ham, gik han total amok bare det de tog foden i stigbøjlen.. Han er ikke ondt i ryggen, men vi er bar sikker på han har haft en dårlig oplevelse.
Han var på mark sidste dag og ville ikke kaldes ind ellers hentes.
Jeg har ikke haft noget at gøre med ham før idag, hvor jeg først stod og snakkede/nussede så gir jeg ind i boksen til ham, og nussede videre, sætte mig på hug hvor han kom hjem og ungersøgte mig, snuste forsigtig men roligt til mig hele tiden snakkede jeg med rolig stemme og ros . Jeg lukkede ham ud på banen så han kunne røre sig, det nød han i stor stil.!
Jeg blev siddene over ved ham, snakkede til ham og rostet ham, og da jeg kaldt ham ind komm han med det samme og fulgte pænt med.
Nu spørger jeg bare skal jeg ikke bare forsætte sådan og skabe tilliden til ham, og tage det hele i hans tempo,??
tror i ikke også jeg nok kan komme på ham senere i forløbet?? har i flere råd til mig???
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 14
sep 2008
Men jeg mener lege med bolde, kegler og bomme. Cirkellege, synkrontræning, yoyo-øvelsen og al den slags
maj 2008
Har jeg fat i noget af de rigtig jeg gør imod ham???
sep 2008
maj 2008
Tak til jeres hjælp alle..
hjælp søges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside