{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskellen? BID Med & uden næsebånd?!
  • #2   15. mar 2011 tak for jeres svar,
    ja hesten har muligheden for at åbne munden, men det ser også dobbelt så slemt ud når folk riiver i bidet, fordi man virkelig kan se hvordan bidet bare ryger fra side til side i hestens åbne mund smiley

• #7   15. mar 2011 personligt kan jeg bedst lide og ride uden næsebånd, da jeg føler at hesten har mere frihed, og at den har nemmere ved og fortælle hvad den vil have rytteren skal vide.... smiley

• #9   15. mar 2011 jeg kan ikke ride uden næsebånd da hun bare åbner munden og løber videre hun kan kun med næse bånd smiley

• #10   17. mar 2011 Jeg rider selv ikke med næsebånd men kapsun med tøjler i da jeg også bruger kandar ( uden ekstra bid! ( kandaret er på p.g.a. at hun ikke er glad for et delt bid og derfor modarbejder, tygger osv jeg har derfor valgt et kandar og er meget OBS på ikke at hive, derfor kapsunen som jeg bruger mest)) men jeg er enig i at man også skal kunne ride uden næsebånd. Jeg syntes selv at det godt kan se lidt "bart" ud hvis man lige har set en med et stort næsebånd, men uden er klart at foretrække! Det er helt klart flot uden syntes jeg... Bare min mening smiley

Kommentér på:
forskellen? BID Med & uden næsebånd?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce