{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Kom nu små føller!! {{forumTopicSubject}}

årh, kan snart ikke vente mere, nu er det gode vejr begyndt at komme, og jeg kunne godt se et lille føl eller to løbe rundt på marken nu smiley
men desværre er silke altså først sat til først i maj, men kæft hun er stor! man skulle tro at der var tvillinger smiley

vi har også en anden hoppe stående som er i fol, med samme hingst som silke, så det bliver havl søskende smiley

til jer andre der venter små føller har jeg et fotoalbum for dengang silke fik sit første føl i 09, billederne er taget dagen før hun folede (altså så folede hun om natte)

kig forbi, meget gerne med en kommentar smiley

http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=223340

Knus smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom nu små føller!!
  • #1   25. mar 2011 Min hoppe, Chanell havde termin den 21 marts men endnu ingen føl endnu smiley Er bare mega træt af at vente .D

Glæder mig så sindsygt meget til at hun foler..

• #2   25. mar 2011 det kan jeg godt forstå! sidst gik silke 14 dage over tid, så vi havde ikke sovet i tre uger, fordi vi lå og kiggede på vores lille kamera, hehe

men den anden hoppe vi har i stalden der er ifol, ved vi faktisk ikke hvornår skal fole, da hun bare har gået sammen med hingsten, hendes patter er dog helt spændte, men ikke så store som jeg gerne vil have dem, hun er også første gangs fødende smiley
    kom nu små føllerbøller!!

Kommentér på:
Kom nu små føller!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce